// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴

فستیوال نینتندو لایو 2023 در آمریکا برگزار خواهد شد

طبق اعلام نینتندو، مراسم Nintendo Live 2023 در سیاتل آمریکا برگزار خواهد شد.

پس از بازگشت فستیوال Nintendo Live به ژاپن در سال میلادی گذشته، این مراسم قرار است امسال در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) در سیاتل آمریکا برگزار شود. مراسم Nintendo Live 2023 شامل فرصت تجربه گیم‌پلی آثار سوییچ، اجراهای زنده، مسابقات گیمینگ، فرصت‌های عکس‌برداری و دیگر فعالیت‌ها خواهد بود.

این مراسم در یک مکان بزرگ با تم مرتبط برگزار می‌شود و زمان، محل و دیگر جزئیات در تاریخی دیگر مشخص خواهند شد. داگ باوزر، رئیس نینتندو آمریکا دراین‌باره گفت: «طرفداران از هر سنی می‌توانند کاراکترها، بازی‌ها و جهان خاص نینتندو را در سوییچ تجربه کنند؛ اما ما می‌خواهیم با یک تجربه جدید این محدوده را گسترش دهیم».

او افزود: «با Nintendo Live 2023، ما به شرکت‌کنندگان با ایجاد فضایی سرگرم‌کننده و خلق خاطرات فراموش‌نشدنی، فرصتی برای جشن گرفتن با خانواده، دوستان و جامعه وسیع‌تر نینتندو ارائه می‌دهیم». گفتنی است سال گذشته برای اولین‌بار پس از ۲۰۱۹ بود که این مراسم در ژاپن برگزار شد و در طی این مدت به‌خاطر همه‌گیری کوید-۱۹ امکان برگزاری این مراسم فراهم نبود.

مراسم سپتامبر سال گذشته شامل موسیقی زنده، مراسم‌ها، مسابقات بازی و دیگر موارد بود که شرکت‌کنندگان ازطریق لاتاری انتخاب شدند تا تعداد آن‌ها از حد مجاز فراتر نرود. همچنین فینال مسابقات آنلاین Mario Kart 8 Deluxe، یک نمایش برای تاریخچه بازی‌های پوکمون و مسابقات زنده و تورنومنت‌ها برای Super Smash Bros Ultimate، اسپلتون ۳ و Nintendo Switch Sports هم در این مراسم حاضر بودند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده