نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵

نمایش ۱۱ دقیقه ابتدایی بازی Dead Island 2 با انتشار یک ویدیو

چنل یوتیوب وبسایت IGN به‌تازگی یک ویدیو بلند از بخش افتتاحیه بازی Dead Island 2 در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

سازندگان بازی Dead Island 2 تا به این لحظه نمایش‌های چشم‌گیری را از ساخته جدید خود منتشر کرده‌اند. توسعه اثر موردنظر تا به امروز راه پیچیده‌ای را طی کرده است. بازی Dead Island 2 توسط استودیو بازی‌سازی Dumbuster ساخته شده و وظیفه انتشار آن بر‌عهده‌ی شرکت Deep Silver است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، چنل یوتیوب وبسایت IGN ساعاتی قبل یک تریلر جدید را از این بازی به نمایش گذاشته است. ویدیو موردنظر بخش افتتاحیه بازی Dead Island 2 و نحوه ورود شخصیت شما به خرابه های لس آنجلس را به ما نشان می‌ دهد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تماشا از یوتیوب

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی در بالا مشاهده کردید، در این ویدیو تقریبا ۱۲ دقیقه‌ای، پس از سقوط هولناک هواپیما، کاراکتر رایان که به‌عنوان یکی از ۶ شخصیت قابل کنترل این بازی شناخته می‌شود، با فرار از حادثه رخ‌داده، بازماندگان دیگر را پس از مدتی ملاقات می‌کند. این شخصیت به همراه دیگر افراد به برخی از مجروحان رسیدگی کرده و پس از گذشت مدت زمانی، نبرد با زامبی‌های بازی Dead Island 2 آغاز می‌شود.

در ویدیو به‌نمایش درآمده جلوه‌های دود، آتش و انیمیشن‌های چهره‌ها عالی به نظر می‌رسند. از طرفی دیگر نیز، در این ویدیو شاهد نمایش سیستم FLESH موجود در آخرین ساخته استودیو Dumbuster هستیم. عنوان موردنظر سیستمی است که بسته به جایی که بازیکن ضربه می‌زند، آسیب به‌طور واقع‌بینانه‌ای رخ می‌دهد.

بازی Dead Island 2 در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده