// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

بازی بعدی استودیو مدیا مولکول دنباله Dreams نیست

استودیو مدیا مولکول هنوز آماده صحبت درباره پروژه بعدی خود نیست؛ اما تایید کرده این بازی دنباله Dreams نخواهد بود.

استودیو مدیا مولکول از برنامه خود برای قطع پشتیبانی از بازی Dreams پرده برداشت چون در حال تمرکز روی یک پروژه جدید است. اما استودیو توضیحات کوتاهی درباره این پروژه جدید هم ارائه کرده است؛ هرچند در این نقطه جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

بااینکه این سازنده نمی‌خواهد وارد جزئیات شود، اما گفته پروژه بعدی بر ارائه تجربه نشاط‌آور، شوخ و خلاقانه تمرکز خواهد کرد که البته از سازندگان مجموعه‌هایی نظیر LittleBigPlanet و دریمز چنین چیزی دور از انتظار نیست: «مدیا مولکول بر ارائه تجربیات نشاط‌آور، شوخ و خلاقانه به بازیکنان در سراسر جهان ادامه خواهد داد. اکنون ما در حال کار روی پروژه جدیدی هستیم که در این لحظه آماده صحبت درموردش نیستیم؛ اما در آینده منتظر اطلاعات تکمیلی باشید».

ظاهرا این پروژه جدید دنباله Dreams نیست و مدیا مولکول تایید کرده این بازی غیرمرتبط با مجموعه نام‌برده است. مشخص نیست آیا استودیو در حال کار روی یک IP جدید است یا به مجموعه LittleBigPlanet بازخواهدگشت؛ هرچند احتمال مورد اول بیشتر است: «مدیا مولکول در حال کار روی یک پروژه جدید است. ما اکنون آماده نیستم درباره این پروژه صحبت کنیم، اما می‌توانیم تایید کنیم بازی دریمز ۲ یا مرتبط‌با دریمز نخواهد بود».

هنوز مشخص نیست بازی جدید از چه زمانی در دست توسعه بوده و شاهد چه اثری خواهیم بود. به‌نظر باید مدتی منتظر بمانیم تا این بازی معرفی شود. گفتنی است پشتیبانی از Dreams هم طی سال میلادی جاری به پایان خواهد رسید؛ اما این اثر همچنان آنلاین باقی مانده و بازیکنان می‌توانند به تجربه آثار ساخته شده در این بازی ادامه دهند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده