نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

نمایش مهارت‌های مخفی‌کاری و پیشینه داستان جیکوب بویر در تریلر بازی Redfall

جیکوب بویر یک پیمانکار نظامی خصوصی است که پس از شکست در یک ماموریت، خود را در شهر ردفال گرفتار می‌بیند و صاحب قدرت‌های غیرقابل توصیفی می‌شود.

بازی Redfall در زمان عرضه در ماه آینده به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا کنترل یکی از ۴ شخصیت قابل انتخاب را در دست بگیرند. هفته‌ی گذشته استودیو آرکین با پخش یک تریلر به نمایش لیلا الیسون و توانایی‌های این کاراکتر در حرکت اجسام پرداخت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی با تمرکز روی کاراکتر جیکوب بویر به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر پیشینه‌ی داستانی و قدرت‌های منحصربه‌فرد کاراکتر را نشان می‌دهد.

جیکوب بویر یک پیمانکار نظامی خصوصی است که برای انجام مأموریت به شهر جزیره‌ای ردفال اعزام می‌شود، اما درحین کار مورد حمله خون‌آشام‌ها قرار می‌گیرد. اعضای تیم جیکوب در این حمله سلاخی می‌شوند. او پس از بیداری از خواب متوجه یک چشم مرموز تازه و کلاغی عجیب‌وغریب می‌شود که دائما به دنبالش می‌آید. جیکوب به‌عنوان یک مأمور سابق نیروهای ویژه در زمینه‌ی مخفی‌کاری مهارت زیادی دارد و می‌تواند به‌طور موقت نامرئی شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Redfall برای انتشار در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ می) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی از همان روز اول انتشار در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد. اخیرا یک ویدیو برای نمایش مبارزات پرتنش با Rook، خون‌آشام بسیار قدرتمند بازی ردفال استودیو Arkane پخش شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده