نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲

ماجراجویی مخاطره‌آمیز کال در تریلر گیم پلی نهایی Star Wars Jedi: Survivor

آخرین تریلر گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor به نمایش نبردهای پرتنش، دشمنان چالش‌برانگیز، چندین مکان مختلف و موارد دیگری می‌پردازد.

درحالی‌که طرفدارها برای انتشار Star Wars Jedi: Survivor در اواخر ماه جاری لحظه‌شماری می‌کنند، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون اینترتینمنت آخرین تریلر گیم‌پلی بازی را طبق وعده قبلی پخش کردند. این تریلر به نمایش بخش‌های مختلفی می‌پردازد؛ از نبردهای پرتنش با انواع‌واقسام دشمنان گرفته تا داستان و مکان‌های گوناگون.

این بازی در مقایسه با نسخه قبلی بهبودهای زیادی در زمینه گیم‌پلی داشته است که برخی از آن‌ها در تریلر تازه به نمایش در می‌آیند. این دنباله به‌واسطه نقشه‌های بزرگ‌تر، گزینه‌های پیمایش تازه مانند سواری با مرکب و همراهان دارای هوش مصنوعی نظیر مرین و بود آکونا جهت شرکت در نبردها تجربه گسترده‌تری را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. تنوع دشمنان نیز افزایش یافته است و کال به پنج حالت مبارزه با قدرت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دسترسی دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای انتشار در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. در این دنباله کال کستیس که اکنون یک جدای تمام‌عیار است، پنج سال پس از وقایع نسخه اول دوباره نبردی را علیه امپراتوری آغاز می‌کند. همه چیز بر وفق مراد کال نیست، اما حداقل این کاراکتر دوباره به خدمه مانتیس ملحق شده است و دوستان جدیدی دارد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده