نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

نیاز به ۳۸ گیگابایت فضای خالی برای نصب آپدیت فصل ۴ بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرد که بازیکن‌ها برای نصب به‌روزرسانی فصل ۴ بازی اورواچ ۲ به ۳۸ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت اخیرا از تمام محتویات فصل ۴ بازی Overwatch 2 رونمایی کرد؛ از یک قهرمان کاملا تازه با نام Lifeweaver در نقش Support گرفته تا لوازم تزئینی متعدد، تغییرات کلی و رویدادهای دارای محدودیت زمانی. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برای نصب این آپدیت به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز است.

شرکت Blizzard با انتشار یک پست به بازیکن‌ها توصیه کرد که هنگام انجام به‌روزرسانی فصل چهارم اورواچ ۲ به‌میزان ۳۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی داشته باشند. این یک بسته به‌روزرسانی Rebase به‌شمار می‌آید که تمام پچ‌ها را در بازی اصلی ادغام می‌کند تا حجم نهایی کلاینت بازی از کنترل خارج نشود. در صورت نداشتن فضای ذخیره‌سازی زیاد نیز می‌توانید بازی Overwatch 2 را مجددا نصب کنید و همچنان به آپدیت دسترسی داشته باشید.

فصل ۴ بازی Overwatch 2 در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ آغاز می‌شود. فصل چهارم بازی اورواچ ۲ یک بتل پس پولی با پوسته Mythic Galactic Emperor برای کاراکتر Sigma، حالت‌های دارای محدودیت زمانی B.O.B و Weave، تغییراتی برای ایجاد توازن و موارد دیگری را به‌همراه می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده