نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶

نمایش مهارت‌های حرکت اجسام و پیشینه داستان لیلا در تریلر بازی Redfall

لیلا، شخصیت بازی ردفال پس از یک آزمایش ناموفق در آزمایشگاه Aevum می‌تواند از مهارت حرکت اجسام برای جلوگیری از آسیب‌ها و جابه‌جایی در محیط استفاده کند.

نظر به اینکه کمتر از یک ماه تا انتشار Redfall فاصله داریم، قابل درک است که استودیو آرکین بخواهد به نمایش کاراکترهای بازی بپردازد. بازی ردفال، ۴ کاراکتر قابل انتخاب دارد و به جرأت می‌توان گفت که لیلا الیسون بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Arkane تریلر جدیدی از این بازی را پخش کرده است تا جزئیات بیشتری از لیلا را ارائه دهد. تیم سازنده همین‌طور توضیح داد که این کاراکتر چه‌طور توانایی حرکت دادن اجسام را به‌دست آورد.

زمانی‌که لیلا و جیسون برای تماشای یک فیلم از خانه خارج می‌شوند، مورد حمله قرار می‌گیرند. درست وقتی به‌نظر می‌رسید که آن‌ها در امان هستند، ناگهان سروکله دو خون‌آشام پیدا می‌شود و جیسون برای نجات لیلا خودش را فدا می‌کند. لیلا پس از یک آزمایش پزشکی ناموفق در آزمایشگاه Aevum، شرکت بیوتکنولوژی مسئول طغیان خون‌آشام‌ها، صاحب قدرت حرکت اجسام می‌شود. ظاهرا یک مسئله سرنوشت‌ساز باعث ظهور این توانایی‌ها شده است.

لیلا می‌تواند با استفاده از چترهای تله‌کینتیکی به جلو حرکت کند و ضمن جلوگیری از آسیب‌ها به دشمنان صدمه بزند. این کاراکتر قادر به احضار یک بالابر تله‌کینتیکی جهت پرتاب دشمنان به آسمان یا دستیابی به مواضع بهتر برای نابودی دشمنان است. لیلا می‌تواند با احضار روح جیسون دشمنان را به کام مرگ بفرستد. بازی Redfall در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ می) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، گیم پس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده