// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

قابل بازی بودن ۷۳ بازی از ۱۰۰ بازی بیشترین تجربه شده استیم روی Steam Deck

شرکت ولو تلاش کرده است تا اکثر آثار جزو ۱۰۰ بازی را که کاربران استیم بیشترین زمان خود را به آن اختصاص داده‌اند، برای کنسول استیم دک بهینه‌سازی کند.

با توجه‌به موفقیت استیم دک، سازندگان سعی می‌کنند بازی خود روی این کنسول پی‌سی گیمینگ دستی قابل تجربه باشد. به‌گزارش Boiling Steam، یک وبلاگ لینوکس گیمینگ از صد بازی که توسط کاربران استیم بیش از دیگر بازی‌ها تجربه شده، ۷۳ بازی حداقل قابل بازی روی استیم دک هستند و برای آن بهینه‌سازی شده‌اند. اگر نرم‌افزارهای حاضر در این فهرست صدتایی شامل Wallpaper Engine، Soundpad و Source SDK Base 2007 را حساب نکنیم، ۲۶ بازی فهرست برای استیم دک تایید شده‌اند.

۴۷ بازی دیگر هم روی این پلتفرم قابل بازی هستند و ۲۴ بازی توسط استیم دک پشتیبانی نمی‌شوند. گفتنی است پشتیبانی نشدن چند بازی به‌خاطر بهینه‌سازی سخت‌افزاری نیست و بیشتر به‌خاطر سختی تولید نرم‌افزارهای ضدتقلبی که با استیم دک سازگار باشد، است. این آثار شامل Rainbow Six Siege، دستینی ۲ و PUBG Battlegrounds است.

به‌تازگی استیم دک اولین سالگرد خود را با یک آپدیت نرم‌افزاری جشن گرفت که گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید برای بازیکنان در نظر گرفته است. این به‌روزرسانی باعث می‌شود بازیکنان بتوانند انیمیشن بوت این کنسول دستی را تغییر دهند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده