نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶

انتشار غافل‌گیرکننده بازی جنایی رازآلود سونیک توسط سگا

شرکت سگا در یک اقدام غافل‌گیرکننده بازی The Murder of Sonic the Hedgehog را به‌شکل رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داد.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Sega روز اول آوریل را با انتشار رایگان بازی جنایی رازآلود سونیک برای کامپیوتر جشن گرفت. درحال‌حاضر بازی The Murder of Sonic the Hedgehog برای دانلود در استیم در دسترس است که به‌عنوان یک رمان تصویری اشاره و کلیک با طراحی دستی مناظر و شخصیت‌ها معرفی شد.

در خلاصه داستان بازی The Murder of Sonic the Hedgehog می‌خوانیم: «ایمی رُز در روز تولدش میزبان یک مهمانی جنایی رازآلود در قطار باری Mirage Express است. زمانی‌که سونیک خارپشت به قربانی بازی تبدیل می‌شود، همه می‌خواهند به اصل ماجرا پی ببرند. آیا واقعا با یک بازی ساده سروکار داریم یا اتفاقی فجیع در جریان است؟»

بازیکن‌ها می‌توانند پس از خلق کاراکتر خود به‌سراغ بازجویی از چهره‌های آشنای دنیای سونیک بروند تا پرده از معمای قتل سونیک خارپشت بردارند. پیش از انتشار بازی معمایی رازآلود The Murder of Sonic the Hedgehog شرکت سگا در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که مجموعه سونیک در حال قدم گذاشتن در مسیری تازه است.

دانلود ویدیو از آپارات

هفته گذشته شرکت Sega از بازی Sonic Origins Plus رونمایی کرد که در تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. این نسخه شامل ۱۲ بازی کنسول Game Gear و ویژگی‌های جدیدی ازجمله توانایی تجربه نسخه‌های اول تا سوم Sonic و بازی Sonic CD با ایمی رُز و امکان تجربه بازی Sonic CD با کاراکتر ناکلز است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده