نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲

اعلام تاریخ پیوستن کیم کافوان و گوئنیتز به مبارزان بازی The King of Fighters 15

شرکت SNK با پخش یک تریلر تازه از برنامه انتشار محتویات آتی بازی The King of Fighters 15 پرده برداشت.

دومین فصل The King of Fighters 15 در ماه ژانویه با پیوستن شینگو یابوکی به جمع مبارزان آغاز شد، اما هنوز محتویات بیشتری برای این بازی در راه است. در طول ماه‌های آتی ۵ کاراکتر دیگر در قالب بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد که اولین مورد آن‌ها کاراکتر کیم کافوان است و در بهار در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت SNK از تاریخ دقیق راه‌یابی این مبارز به بازی پرده برداشته است.

شرکت SNK در جریان رویداد Evo 2023 تأیید کرد که کاراکتر Kim Kaphwan در تاریخ ۱۵ فروردین (۴ آوریل) به بازی The King of Fighters 15 اضافه خواهد شد. این وسط یک تریلر تازه برای نمایش محتویات آتی بازی پخش شد که به راه‌یابی کاراکتر سیلوی پائولا و کاراکتر نجد به کینگ آو فایترز ۱۵ در تابستان اشاره دارد. این بازی در سال جاری میزبان دو مبارز دیگر نیز خواهد بود که یکی از آن‌ها در پاییز و دیگری در زمستان از راه می‌رسند.

یک بسته الحاقی دیگر برای انتشار در تابستان در نظر گرفته شده است که کاراکتر گوئنیتز را به‌شکل رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. شرکت SNK نسخه بتای قابلیت کراس-پلی را در بهار برای بازی The King of Fighters 15 منتشر می‌کند و نسخه کامل آن در آینده به بازی اضافه می‌شود. این بازی مبارزه‌ای در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده