نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

احتمال وجود سیزن پس و عناصر کو-آپ در بازی Avatar: Frontiers of Pandora

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora دارای سیزن پس، خریدهای درون برنامه‌ای و المان‌های کو-آپ خواهد بود.

با اینکه شرکت Ubisoft جزئیات زیادی از Avatar: Frontiers of Pandora را از زمان معرفی منتشر نکرده است، اما در چند هفته گذشته اطلاعات گسترده‌ای از جهان، داستان و مبارزات، تصاویری از گیم‌پلی و جزئیات پیش خرید این بازی اول-شخص جهان-باز توسط یک افشاگر سرشناس با نام ScriptLeaksR6 در توئیتر فاش شد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این افشاگر با انتشار یک توئیت تازه جزئیات بیشتری از بازی Avatar: Frontiers of Pandora را در اختیار بازیکن‌ها قرار داده است. ظاهرا بازی آواتار دارای عناصر آنلاین و کو-آپ خواهد بود، اما هنوز نحوه استفاده از این المان‌ها مشخص نیست. البته این موضوع باتوجه‌به تولید بازی توسط استودیو Massive Entertainment، سازنده بازی The Division چندان غافل‌گیرکننده نیست.

این افشاگر ادعا می‌کند که بازی Avatar بسته‌های ارز قابل خرید درون بازی خواهد داشت که به معنای وجود خریدهای درون برنامه‌ای است. ظاهرا این بازی دارای بسته Welcome Pack و سیزن پس است، اما هنوز معلوم نیست که آن‌ها شامل چه مواردی خواهند شد. رویداد Ubisoft Forward بعدی برای برگزاری در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین احتمالا جزئیات بیشتری از بازی در این رویداد منتشر می‌شود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در زمانی نامعلوم از سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه می‌یابد. این بازی حداقل برای ۵ سال در حال توسعه بوده است و با همکاری شرکت فیلم‌سازی Lightstorm Entertainment متعلق به جیمز کامرون ساخته می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده