// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال عرضه نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس با طرح Diablo 4

به‌گفته یکی از افشاگران معتبر، قیک نسخه ویژه از کنسول ایکس باکس سری ایکس رار است با طرح Diablo 4 همزمان با انتشار این بازی عرضه شود.

معامله خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت همچنان درحال بررسی توسط ادارات تنظیم رقابت در سراسر جهان است؛ اما ظاهرا نتایج همکاری این دو شرکت به‌همین زودی مشخص خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که قرار است بازی Diablo 4، یکی از بزرگ‌ترین آثار در دست انتشار اکتیویژن بلیزارد، محوریت اصلی یک نسخه ویژه از کنسول ایکس باکس سری ایکس باشد.

کاربر billbil_kun، یک افشاگر معتبر در توییتر اعلام کرده است که یک مدل ویژه از ایکس باکس سری ایکس با طرح دیابلو ۴ در راه است؛ هرچند مشخص نیست این باندل شامل خود بازی هم خواهد شد یا خیر و همچنین هنوز تصویری از این کنسول فاش نشده است. گفته می‌شود این کنسول قیمتی ۵۵۹.۹۹ دلاری خواهد داشت و همزمان با انتشار جهانی بازی دیابلو ۴ عرضه خواهد شد؛ هرچند زمان رونمایی از این کنسول مشخص نیست.

به‌تازگی بتای عمومی بازی Diablo 4 برگزار شد و بازیکنان توانستند بخشی از محتوای این بازی اکشن نقش‌آفرینی را تجربه کنند که شامل سه کلاس بربر، ساحر و یاغی می‌شد. محدودیت لول این بتا هم ۲۵ بوده است. بازی Diablo 4 در روز ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده