نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴

تمرکز تریلر گیم پلی Tekken 8 روی نمایش مبارزات جون کازاما

مادر جین کازاما پس از سال‌ها غیبت باز می‌گردد و از هنرهای رزمی سبک کازاما برای پاکسازی جهان از شر استفاده می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو اینترتینمنت تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Tekken 8 را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر روی نمایش جون کازاما تمرکز دارد که در بازی Tekken 2 معرفی شد و سپس در بازی Tekken Tag Tournament 2 حضور پیدا کرد. او مادر جین کازاما است که گمان می‌رفت گم شده است. البته این مبارز بار دیگر در بازی تکن ۸ باز می‌گردد و به‌دنبال بازگرداندن امید است.

جون کازاما یا Light of Hope در مبارزات از هنرهای رزمی سنتی سبک کازاما استفاده می‌کند که بر پرتاب، کنترل مفاصل و استفاده از حمله حریف علیه خودشان تمرکز دارد. این مبارز در بازی تکن ۸ از پرتوهای نور برای پرتاب دشمنان به هوا یا گیج کردن آن‌ها بهره می‌گیرد. حرکت ویژه جون کازاما بسیار حیرت‌انگیز است. چراکه حریفان را با نوری قوی تطهیر می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای تریلر گیم‌پلی تازه بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tekken 8 پیش از آوریل ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این نسخه ویژگی Rage Drives از بازی تکن ۷ را حذف می‌کند و مکانیک‌های جدیدی نظیر Heat Burst و Heat Engager را اضافه خواهد کرد. شرکت Arika، سازنده بازی Fighting EX Layer در این پروژه دخیل است که می‌تواند به معنای بازگشت قابلیت Rollback Netcode برای بخش مولتی‌پلیر باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده