نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

عبور شمار بازیکن‌های Far Cry 5 از ۳۰ میلیون

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی جهان-باز اول-شخص شوتر Far Cry 5 به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

بازی Far Cry 5 شرکت یوبیسافت اخیرا میزبان به‌روزرسانی نسل ۹ بود که امکان تجربه آن با رزولوشن ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس فراهم کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فار کرای ۵ با دستیابی به ۳۰ میلیون بازیکن به رکورد جدیدی دست یافته است.

بازی جهان-باز اول-شخص شوتر Far Cry 5 به سرویس‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و گیم پس راه یافته است و در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۷ فروردین (۲۳ تا ۲۷ مارس) به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت؛ بنابراین احتمالا در این مدت توسط بسیاری از کاربران نسل ۹ تجربه شده است. البته باید توجه داشت که عبور تعداد بازیکن‌های بازی فار کرای ۵ از مرز ۳۰ میلیون نفر لزوما به این معنا نیست که این محصول به همین میزان فروش داشته است.

بازی Far Cry 5 در ماه مارس ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. این بازی با فروش ۳۱۰ میلیون دلاری در زمان عرضه رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های مجموعه فار کرای را شکست.

شایعاتی مبنی‌بر کار شرکت Ubisoft روی دو بازی Far Cry به گوش می‌رسد که ظاهرا یکی از آن‌ها بازی تک‌نفره Far Cry 7 است و دیگری اثری تماما مولتی‌پلیر با اسم رمز Project Maverick خواهد بود. براساس گزارش‌ها بازی چندنفره فار کرای در آلاسکا جریان دارد. با اینکه این موارد تأیید نشده است، اما احتمالا این بازی‌ها در پاییز ۲۰۲۵ روانه بازار خواهند شد. بنابراین طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن‌ها باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده