// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

شایعه: سرویس یوبیسافت پلاس در ماه آوریل برای ایکس باکس عرضه خواهد شد

یک افشاگر معتبر درباره شرکت یوبیسافت ادعا کرده سرویس اشتراکی یوبیسافت پلاس در میانه ماه آوریل روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

در ژانویه سال ۲۰۲۲ بود که شرکت یوبیسافت اعلام کرد Ubisoft Plus، سرویس اشتراکی خود در آینده برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد تا کاتالوگ آثار خود را به مشترکان احتمالی ایکس باکس ارائه کند. از آن زمان، تقریبا شاهد هیچ به‌روزرسانی درباره این موضوع نبوده‌ایم؛ هرچند ممکن است به‌زودی این روند تغییر یابد.

کاربر توییتر @ScriptLeaksR6 که پیش‌تر اطلاعات معتبری از شرکت یوبیسافت از جمله تصاویر و اطلاعات بازی Assassin's Creed Mirage قبل از معرفی آن فاش کرده است، در توییتی ادعا کرده سرویس یوبیسافت پلاس در میانه ماه آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) روی ایکس باکس خواهد آمد. گفتنی است قبلا و در ماه اوت سال گذشته لوگوی این سرویس در سرورهای فروشگاه ایکس باکس پیدا شده بود؛ بدین معنا که چند وقتی است عرضه این سرویس برای کنسول‌های مایکروسافت در دست توسعه قرار دارد.

اگر واقعا یویبسافت پلاس در چند هفته آینده روی ایکس باکس عرضه شود، می‌توان انتظار داشت معرفی رسمی آن به‌زودی انجام پذیرد. هنوز مشخص نیست آیا یوبیسافت پلاس با ایکس باکس گیم پس آلتیمیت و EA Play در یک پکیج قرار خواهد گرفت یا خیر.

گفتنی است کاربر نام‌برده اطلاعات پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora را هم فاش کرده بود و تصاویری از گیم‌پلی این بازی هم افشا کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده