نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱

نمایش جادوها و ۴ عنصر اصلی در تریلر گیم پلی بازی Witchfire

شرکت The Astronauts با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه به نمایش طلسم‌ها و عناصری نظیر آتش، آب، زمین و هوا پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت لهستانی The Astronauts در جریان شوکیس Future Games Show Spring تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Witchfire را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. هنوز تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی مشخص نشده است؛ هرچند این نسخه به‌زودی در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. بااین‌حال تریلر تازه جزئیات بیشتری از طلسم‌ها و چهار عنصر اصلی بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

کارول کروک، طراح Witchfire توضیح داد که ۲ نوع جادوی Light (سبک) و Heavy (سنگین) در بازی وجود دارد. استفاده از طلسم‌های سبک به انرژی کمتری نیاز دارد، اما میزان آسیب‌رسانی طلسم‌های سنگین بیشتر است. منشأ این جادوها ۴ عنصر آتش، آب، زمین و هوا است که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. آتش باعث می‌شود که دشمنان آسیب بیشتری ببینند؛ درحالی‌که طلسم‌های هوا امکان آسیب‌رسانی به زنجیره‌ای از دشمنان را فراهم می‌آورد.

بازیکن‌ها می‌توانند برای آسیب‌رسانی بیشتر به‌شکل ترکیبی از این جادوها استفاده کنند. به‌عنوان مثال می‌توان با طلسم آتش و سپس طلسم هوا به دشمنان ضربه زد و در پایان به آن‌ها شلیک کرد. به‌لطف طلسم هوا آسیب اضافی ناشی از طلسم آتش دشمنان مجاور را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از دیگر جادوهای بازی Witchfire می‌توان به Cursed Phantom Bell اشاره کرد که زنگی را به صدا در می‌آورد و برای مدت محدودی باعث گیجی دشمنان می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Witchfire در بستر فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی در آینده نه‌چندان دور باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده