نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش فضای تاریک ریمیک بازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر تازه

استودیو Frogwares تریلر جدیدی از ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را برای نمایش فضای رعب‌انگیز بازی پخش کرد.

بازی Sherlock Holmes: The Awakened استودیو Frogwares در زمان عرضه در سال ۲۰۰۷ به موفقیت چندانی دست نیافت، اما توسعه‌دهنده بازی به‌دنبال تغییر این وضع با انتشار یک نسخه‌ی ریمیک است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو فراگورز تریلر جدیدی از این بازی ماجراجویی ترسناک را پخش کرده است. تریلر به‌طور اجمالی نشان می‌دهد که بازیکن‌ها باید انتظار چه مواردی را از این بازسازی داشته باشند.

تمرکز تریلر تازه روی نمایش کارآگاه شرلوک هولمز معروف و همراه مورد اعتمادش جان واتسون است. این تریلر المان‌های ترسناک گوتیک ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened را به نمایش در می‌آورد و نگاهی اجمالی به محیط‌های هراس‌انگیز و برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی مرتبط با تحقیقات دارد. بدون شک این نسخه دارای ارتقاهای بصری قابل ملاحظه‌ای نسبت‌به نسخه اصلی است، اما صداگذاری‌ها بی‌نقص نیستند و هنوز جای کار دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

مدتی قبل استودیو Frogwares از پایان مراحل توسعه ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened خبر داد. این بازی برای انتشار در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده