نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

نمایش مبارزات و محیط‌های دلهره‌آور در تریلر گیم پلی بازی Remnant 2

تریلر گیم‌پلی ۹ دقیقه‌ای بازی Remnant 2 به نمایش مکان رعب‌انگیزی با نام Yaesha و سبک مبارزاتی کلاس‌های مختلف می‌پردازد.

استودیو Gunfire Games از زمان معرفی بازی Remnant 2 در ماه دسامبر ۲۰۲۲ تریلرهای گیم‌پلی زیادی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این بازی شوتر اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با هر نمایش امیدوارکننده‌تر به‌نظر می‌رسد. اکنون تریلر جدیدی پخش شده است که در طول ۹ دقیقه به نمایش گیم‌پلی نسخه‌ پری-آلفای بازی می‌پردازد.

تریلر تازه یکی از مناطق بازی Remnant 2 تحت عنوان Yaesha را به تصویر می‌کشد که دارای مرداب‌ها و جنگل‌های هراس‌انگیز است. این تریلر بخش‌های مختلف این منطقه را به نمایش در می‌آورد و نگاهی به سبک مبارزاتی ۳ کلاس Handler ،Gunslinger و Challenger دارد. در این بازی کلاس‌ها Archetype نامیده می‌شوند.

کلاس Handler وظیفه پشتیبانی را برعهده خواهد داشت و یک سگ به‌همراه دارد. کلاس Gunslinger برای حملات سریع و آسیب‌رسانی به دشمنان مناسب است و کلاس Challenger یک کلاس تانک به‌شمار می‌آید که به تسلیحات بسیار سنگین مجهز شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای تریلر تازه بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

 بازی Remnant 2 شرکت Gearbox Publishing برای انتشار در تابستان سال جاری برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده