نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷

تریلر بازی Lords of the Fallen قدرت آنریل انجین ۵ را به رخ می‌کشد

استودیو Hexworks با پخش یک تریلر تازه از بازی Lords of the Fallen در رویداد State of Unreal قابلیت‌های فنی آنریل انجین ۵ را به نمایش گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که در جریان رویداد State of Unreal در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (Game Developers Conference) بازی Lords of the Fallen استودیو Hexworks درکنار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به نمایش درآمد. تریلر تازه به‌سراغ ارائه جزئیات فنی جدیدی می‌رود و قدرت موتور بازی‌سازی آنریل انجین با نمایش منطقه Skyrest Bridge، یکی از لوکیشن‌های اولیه بازی را به رخ می‌کشد.

استودیو هکس‌ورکس با انتشار این تریلر به نمایش برخی از ارتقاهای بصری بازی پرداخت که بازیکن‌ها می‌توانند از Lords of the Fallen انتظار داشته باشند. اینکه چطور موتور Unreal Engine 5 خلق چنین موارد را امکان‌پذیر می‌کند، شگفت‌انگیز است. این بازی دنباله Lords Of The Fallen به‌حساب می‌آید که این نام احتمالا باعث سردرگمی می‌شود. بااین‌حال ارتقاهای بصری و ظاهر بهتر بازی را می‌توان وجه تمایز آن با نسخه قبلی دانست.

بازیکن‌ها در بازی Lords of the Fallen کنترل یک شوالیه تاریکی را در دست می‌گیرند که باید آدیر، خدای اهریمنی از گور برخاسته را شکست دهند. نقشه این بازی ۵ برابر بزرگ‌تر از نقشه بازی چند سال قبل است و ۹ کلاس مختلف و ۱۰۰ها سلاح گوناگون در آن وجود دارد. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما استودیو Hexworks در پایان تریلر تازه تأکید می‌کند که طرفدارها باید در «اواخر سال جاری» منتظر تجربه بازی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده