نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

تلاش سازندگان Redfall برای رفع نیاز اتصال دائم اینترنت در حالت تک‌نفره

سازندگان بازی Redfall در تلاش هستند تا نیاز آن به اتصال دائمی اینترنت در حالت تک‌نفره را اصلاح کنند.

تاکنون پیش‌نمایش‌ها و جزئیات مختلفی از بازی Redfall استودیو آرکین در دسترس قرار گرفته است تا بازیکنان بیشتر با گیم‌پلی آن آشنا شوند. این نمایش‌ها درنهایت سبب شد تا بازیکنان اعتراض خود را نسبت به برخی از موارد به گوش سازندگان برسانند. یکی از این موارد، نیاز دائمی بازی Redfall به اینترنت حتی در حالت تجربه‌ی تک نفره است و حال رئیس استودیو آرکین در مورد آن صحبت کرده است. به‌گفته‌ی هاروی اسمیت، مدیر آرکین، تیم سازنده به‌صورت فعال در تلاش است تا نیاز دائمی به اینترنت در حالت تک‌نفره بازی Redfall را حذف کند.

اسمیت در مصاحبه‌ی خود در مورد بازیکنانی که تمایل دارند بازی Redfall را به‌صورت آفلاین تجربه کنند، توضیح داد: «توسعه‌دهندگان به دو روش می‌توانند نسبت به این درخواست بازیکنان واکنش نشان دهند. یک دسته می‌توانند بگویند بازیکنان استیم باید همیشه آنلاین باشند یا بازیکنان ایکس باکس نیاز دارند همیشه بازی خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند و از فعالیت دوستان خود مطلع شوند و باز هم به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهند داشت؛ در نتیجه بازیکنان همیشه با اتصال دائمی اینترنت درگیر هستند.

ومپایر پرنده در redfall

به نظر من این پاسخ، فاقد همدلی خواهد بود. علاوه‌براین، بازیکنانی هستند که در مکان‌هایی با قطعی اینترنت یا پهنای باند ضعیف زندگی می‌کنند. همچنین احتمال دارد این بازیکنان در استفاده از اینترنت با سایر اعضای خانواده که مشغول دیدن فیلم یا استریم روی دستگاه دیگری هستند، مشترک باشند؛ بنابراین فکر می‌کنم این انتقاد بازیکنان درست است.

ما این انتقاد را با همدلی زیادی می‌پذیریم، به آن گوش می‌دهیم و قبلا کار را برای رسیدگی به این موضوع آغاز کرده‌ایم. ما باید برخی کارها به مانند رمزگذاری بازی‌های ذخیره شده بازیکنان و انجام برخی بهینه‌سازی‌ها جهت پشتیبانی بهتر رابط کاربری را انجام دهیم؛ بنابراین ما در حال بررسی این موضوع هستیم. با اینکه قرار نیست چیزی را قول بدهم اما در حال بررسی و تلاش جدی برای رفع این مشکل در آینده هستیم».

والپیپر بازی Redfall

باتوجه‌به این گفته‌ی اسمیت، احتمالا بازیکنان در زمان انتشار بازی Redfall همچنان به اتصال دائمی اینترنت برای تجربه‌ی تک نفره نیاز خواهند داشت و در آینده‌ای دورتر شاهد رفع آن خواهند بود. بااین‌حال استودیو آرکین به‌صورت آنلاین داده‌های بازیکنان را جمع‌آوری می‌کند تا ازطریق آن بتواند مشکلات بازی را برطرف کند.

اسمیت در این‌باره افزود: «این به ما امکان می‌دهد تا برخی از بهینه‌سازی‌های دسترسی را انجام دهیم. اتصال دائمی به اینترنت به ما امکان بررسی تجربه‌ی بازیکنان را می‌دهد؛ برای مثال اگر بازیکنان هنگام بالا رفتن از نردبان سقوط کنند و بمیرند، ما می‌توانیم این نقص را کشف کرده و کد نردبان را اصلاح کنیم. دلایلی منطقی وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم».

بازی Redfall قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ می) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در روز اول انتشار در دسترس مشترکان سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت و تمامی بازیکنان می‌توانند از قابلیت کراس‌پلی چندنفره‌ی آن استفاده کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده