نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸

احتمال آغاز پیش فروش بازی Avatar: Frontiers of Pandora در آینده نزدیک

یکی از داده‌کاوها با بررسی سرورهای فروشگاه یوبیسافت تصویری را کشف کرد که از آغاز پیش‌فروش بازی در آینده نه‌چندان دور حکایت دارد.

شرکت Ubisoft و استودیو Massive Entertainment جزئیات زیادی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora را پس از تأخیر آن تا سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ در اختیار طرفدارها قرار ندادند. بااین‌حال احتمالا در آینده نه‌چندان دور اطلاعیه جدیدی در خصوص پیش خرید این بازی اکشن ماجراجویی منتشر می‌شود. اخیرا ScriptLeaksR6 با انتشار یک تصویر از سرورهای فروشگاه یوبیسافت در توئیتر اعلام کرد که پیش‌فروش بازی آواتار به‌زودی آغاز خواهد شد.

ظاهرا پیش خرید Avatar: Frontiers of Pandora بسته The Child of Two Worlds Pack را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد که شامل پوسته سلاح و یک مجموعه لوازم تزئینی برای کاراکتر بازی می‌شود. هنوز زمان شروع پیش‌فروش بازی معلوم نیست، اما شرکت یوبیسافت احتمالا برای انتشار اطلاعیه مربوط‌به آن در نمایشگاه E3 2023 آماده می‌شود. شرکت Ubisoft اعلام کرده است که با «فهرستی غنی» از بازی‌ها در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی حداقل برای ۵ سال در حال توسعه است و با همکاری شرکت فیلم‌سازی Lightstorm Entertainment متعلق به جیمز کامرون ساخته می‌شود. با وجود شایعات سال گذشته مبنی‌بر وضعیت نامناسب بازی آواتار، یوبیسافت انتظار فروش فوق‌العاده آن و بازی Assassin’s Creed Mirage را دارد.

پاداش‌های پیش خرید احتمالی بازی آواتار


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده