نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

اعلام زمان عرضه بازی Crash Team Rumble در تریلر جدید

استودیو تویز فور باب با پخش یک تریلر تازه، تاریخ انتشار و برگزاری بتای خصوصی بازی Crash Team Rumble را اعلام کرد.

به‌تازگی شرکت اکتیویژن با پخش یک تریلر تازه، تاریخ عرضه‌ی بازی آنلاین چندنفره و بتل‌آرنا Crash Team Rumble را که توسط استودیو Toys for Bob ساخته شده است مشخص کرد. به‌گفته‌ی اکتیویژن، این بازی قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

امکان پیش‌سفارش‌های این بازی هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و اکتیویژن یک بتای خصوصی چهار روزه از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۰ آوریل ۲۰۲۳) را برای آن در نظر گرفته است. بازی Crash Team Rumble از قابلیت بازی بین‌پلتفرمی (کراس-پلی) پشتیبانی می‌کند اما هنوز مشخص نیست این قابلیت در دوره‌های بتا در دسترس باشد. با اعلام اکتیویژن، نسخه معمولی بازی Crash Team Rumble با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و همراه‌با بازی پایه، دسترسی به رده‌ی پرمیوم بتل پس فصل اول را ارائه خواهد کرد.

نسخه‌ی دیلاکس بازی برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلاری دارد و علاوه‌بر محتوای نسخه معمولی، شامل رده‌ی پرمیوم فصل دوم بتل پس و پک Proto شامل پوسته‌ها، بنرهای مختلف و جوایز ۲۵ باکس اول رده‌ی پرمیوم بتل پس فصل اول خواهد بود. در مورد بتای خصوصی، اکتیویژن تایید کرد که پنج قهرمان به‌نام‌های کرش، کوکو، دکتر نئوکورتکس، تاونا و دینگودیل که هر کدام دارای توانایی‌ها، سبک‌ مبارزه و نقش‌های منحصربه‌فردی هستند، در دسترس خواهند بود.

نقش‌های بازی Crash Team Rumble شامل Scorer ،Blocker و Booster هستند. بازیکنان نقش Scorer به جمع‌آوری Wumpa می‌پردازند تا در بانک تیم ذخیره شوند. در همین حال بلاکرها باید با ناک‌اوت کردن دشمنان، از بانک محافظت کنند. بازیکنان نقش بوستر نیز باید الماس‌ها را به‌دست آورند که این اقدام باعث افزایش میزان Wumpa ذخیره شده و فعال شدن مزیت‌های Relic Stations خواهد شد.

پائول یان، رئیس استودیوی Toys For Bob درباره‌ی این بازی جدید گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که طرفداران بتوانند در بتای خصوصی ماه آوریل، بازی Crash Team Rumble را تجربه کنند. ما واقعا برای بازخورد انجمن مخاطبان خود ارزش قائل هستیم و از این تست بتا برای توسعه‌ی بهتر بازی جهت ارائه‌ی تجربه‌ای شگفت‌انگیز در روز عرضه استفاده می‌کنیم».

دانلود از آپارت

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرا در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده