// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

انتشار تریلری داستانی از بازی Amnesia: The Bunker

سازندگان بازی Amnesia: The Bunker تریلری داستانی از این اثر منتشر کرده‌اند که فرار، مواد منفجره و هیولای درون بازی را نمایش می‌دهد.

بااینکه بازی Amnesia: The Bunker برداشتی سندباکس و بقا از این مجموعه ترسناک دارد، اما همچنان داستانی جذاب برای طرفداران مجموعه در نظر گرفته شده است. به‌همین دلیل تریلری داستانی از بازی نامبرده منتشر شده است که وضع نامساعد شخصیت اصلی و روش فرار از هیولای ترسناک را که درحال تعقیب بازیکن است، نشان می‌دهد.

بازی Amnesia: The Bunker در جریان جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد و بازیکن هنری کلمنت، یک سرباز فرانسوی را کنترل می‌کند. او در یک پناهگاه متروکه گیر می‌افتد و باید راه فراری پیدا کند. در راه این فرار خطرات و تله‌های متعددی وجود دارند؛ اما بدتر از همه هیولایی به‌دنبال بازیکن است که با حرکات او انطابق پیدا می‌کند. پیدا کردن منابع و مراقب تله‌ها بودن ضروری است؛ اما کسی نمی‌داند در تاریکی چه چیزی منتظر او است.

دانلود از آپارات

به‌لطف تصادفی‌سازی، هربار تجربه بازی متفاوت است و بازیکن باید خود را با شرایط وفق دهد. در بازی هابی وجود دارد که به‌عنوان اتاق امن عمل می‌کند تا پیش‌روی خود را ذخیره کرده، سوخت ژنراتور را تأمین کنید و منابع را ذخیره سازید. بااینکه مکانیزم سلامت عقلی بازی قبلی حذف شده، اما تعامل بین نور و تاریکی وجود دارد زیرا هیولا ترجیح می‌دهد در تاریکی شکار کند.

بازی Amnesia: The Bunker در روز ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده