نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

پخش تریلر تازه Star Wars Jedi: Survivor تا چند ساعت آینده

تیزر تازه Star Wars Jedi: Survivor سقوط احتمالی در سیاره Koboh را نشان می‌دهد و از پخش تریلر کامل بازی در اواخر امروز حکایت دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیو ریسپاون اینترتینمنت یکی از برجسته‌ترین آثاری است که در بهار ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. نظر به اینکه تنها یک ماه تا انتشار این بازی اکشن ماجراجویی فاصله داریم، شرکت Electronic Arts بازاریابی آن را آغاز کرده است. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب توئیتر Star Wars با پخش یک تیزر از نمایش تریلر جدیدی از بازی در رأس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه، ۲۹ اسفند به‌وقت ایران خبر داده است.

وقایع این دنباله پنج سال پس از نسخه اول رخ می‌دهد و دوباره ماجراهای کال کستیس را دنبال می‌کند که با امپراتوری می‌جنگد. او برای بقا همه تلاش خود را به کار می‌گیرد. بازیکن‌ها در این بازی نه‌تنها با کاراکترهای جدیدی نظیر بود آکونا مواجه می‌شوند، بلکه قدم در سیارات دیگری مانند Koboh خواهند گذاشت. این سیارات بسیار بزرگ‌تر از سیارات نسخه اول هستند و تعداد زیادی مأموریت جانبی، روش‌های جابه‌جایی و اتاق‌های جدای خواهند داشت.

بازیکن‌ها در بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌توانند از توانایی‌های Force تازه و پنج Stance برای شمشیر نوری استفاده کنند. انواع جدیدی از دشمنان نظیر DT Sentry Droid نیز انتظار شما را می‌کشند که با سلاح‌های متفاوتی وارد درگیری می‌شوند و حتی پس از قطع یکی از اعضا به مبارزه ادامه می‌دهند. این بازی در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده