نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

تلاش بلیزارد برای رفع مشکل انتظار طولانی بازیکنان برای ورود به بازی در بتای دیابلو ۴

شرکت بلیزارد اعلام کرد که از مشکلات بازیکن‌ها در نسخه بتای Diablo 4 آگاهی دارد و در تلاش برای رفع آن‌ها است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد اینترتینمنت از مشکل انتظار طولانی بازیکن‌ها برای شروع بازی در نسخه بتای Diablo 4 اظهار اطلاع کرده است. برخی از گیمرها گزارش دادند که تا چند ساعت در صف انتظار آغاز بازی بودند و حتی پس از ورود با کرش‌ها و مشکلاتی در زمینه‌ی برقراری ارتباط با دوستان برای تجربه‌ی مشارکتی مواجه شدند. این مسائل عملا تجربه‌ی نسخه بتای دیابلو ۴ را برای بسیاری از کاربرها غیرممکن کرده است.

اکنون مدیر بازاریابی دیابلو ضمن اظهار آگاهی از این مسائل از شکیبابی بازیکن‌ها تا زمان رفع کامل آن‌ها تشکر کرده است. آدام فلچر با انتشار یک پست تازه در انجمن بلیزارد نوشت: «تیم سازنده [بازی Diablo 4] مشغول کار روی برخی از مشکلاتی است که باعث قطع ارتباط بازیکن‌ها با سرور می‌شوند و تجربه آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. درحال‌حاضر میزان ورود گیمرها به بازی را کنترل می‌کنیم تا راه‌حلی برای رفع مشکل قطع اتصال کاربرها پیدا کنیم».

آدام فلچر افزود: «این آخرهفته را با جدیت روی این مشکلات کار می‌کنیم. زمانی‌که این مشکلات برطرف شد، می‌توانیم میزان ورود بازیکن‌ها را افزایش دهیم و مدت انتظار برای شروع بازی به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد». مدیر بازاریابی دیابلو فهرستی از ایراداتی را منتشر کرد که شرکت بلیزارد مشغول رفع آن‌ها است و شما می‌تواند آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. امیدواریم که این مسائل به‌زودی حل شوند تا بازیکن‌ها با خیال راحت به تجربه بازی بپردازند.

  • گاهی‌اوقات بازیکن‌ها نمی‌توانند در حین بازی به پارتی سایر بازیکن‌ها ملحق شوند.
  • بازیکن‌هایی که از بازی بیرون انداخته می‌شوند، پیغام خطایی مبنی‌بر عدم وجود پارتی‌های خود دریافت می‌کنند.
  • پرش ناگهانی بازیکن‌ها به نقاط مختلف (Rubberbanding) هنگام جابه‌جایی بین مناطق رخ می‌دهد.
  • در برخی از سیستم‌ها افزایش مصرف حافظه رم و پردازنده گرافیکی رخ می‌دهد.

گرافیک و گرافیک هنری بازی دیابلو 4 بلیزارد در نسخه پری آلفا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی

نسخه بتا بازی در تاریخ ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانستند در بازه‌ی زمانی ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه آن بپردازند. در این نسخه می‌توان به تجربه بخش Prologue و Act 1 پرداخت که شامل اولین منطقه بازی تحت عنوان Fractured Peaks است. بازیکن‌ها در این نسخه حداکثر می‌توانند به سطح ۲۵ برسند، اما تا پایان زمان مشخص‌شده قادر به ادامه دادن بازی خواهند بود.

راد فرگوسن، مدیرکل دیابلو اخیرا تأیید کرد که «هیچ برنامه‌ای برای عرضه دیابلو ۴ روی گیم پس وجود ندارد». با اینکه امکان تغییر این وضع در آینده وجود دارد، اما کسانی که امیدوار به تجربه بازی Diablo 4 در ماه ژوئن هستند، باید به‌سراغ خریداری یک نسخه از بازی بروند. این بازی در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده