// یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

نمایش تحسین منتقدان از مجموعه Persona در تریلر جدید بازی

تریلر جدید مجموعه Persona تحسین منتقدان از سه بازی جدید منتشرشده این سری را نشان می‌دهد.

شرکت اتلوس تریلر جدیدی از مجموعه پرسونا منتشر کرده است که برخی از تحسین‌های منتقدان از سه بازی جدید منتشر شده این مجموعه نقش‌آفرینی را به تصویر می‌کشد. این تریلر شامل سه بازی Persona 3 Portable، پرسونا ۴ گلدن و Persona 5 Royal است که همگی به‌تازگی برای پلتفرم‌های مدرن عرضه شده بودند.

درکنار این تریلر، ناشر بازی تایید کرده است که هر سه بازی روی پلتفرم‌های مختلف با تخفیف مواجه شده‌اند. در کنسول‌های پلی استیشن، قیمت نسخه سوم و چهارم پرسونا ۲۰ درصد و پرسونا ۵ رویال ۳۰ درصد تخفیف خورده است. بازیکنان ایکس باکس فرصت خرید باندل پرسونا ۳ و ۴ با ۲۵ درصد تخفیف و پرسونا ۵ رویال با ۳۰ درصد تخفیف را دارند.

درنهایت این تخفیف برای بازیکنان پی‌سی به‌عنوان بخشی‌از تخفیف بهاری استیم بدین صورت است که پرسونا ۳ پرتابل و پرسونا ۴ گلدن هرکدام با ۲۰ درصد تخفیف و پرسونا ۵ رویال با ۳۵ درصد تخفیف دردسترس قرار دارند. اگر باندل نسخه سوم و چهارم پرسونا را خریداری کنید، ۵ درصد تخفیف بیشتر درمقایسه با خرید جداگانه هرکدام نصیب شنا خواهد شد.

تماشا از یوتیوب

هنوز نه شرکت اتلوس و نه سگا از بازی جدید مجموعه Persona رونمایی نکرده‌اند. آخرین بازی منتشرشده از مجموعه پرسونا بازی Persona 5 Strikers است که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد که دنباله مستقیم پرسونا ۵ و پرسونا ۵ رویال است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده