نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸

رونمایی از کاراکتر Writer در تریلر گیم پلی طولانی Layers of Fear

تریلر گیم‌پلی ۱۱ دقیقه‌ای بازی Layers of Fear به نمایش مکانیک‌های جدیدی نظیر فانوس و نحوه پیوند ماجراجویی Writer به نسخه‌های قبلی مجموعه می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bloober Team و استودیو Anshar یک تریلر گیم‌پلی طولانی از بازی Layers of Fear، جدیدترین نسخه مجموعه پخش کردند. این تریلر Writer (نویسنده)، شخصیت قابل تجربه تازه را معرفی می‌کند که وارد فانوس دریایی می‌شود و به بررسی داستانی می‌پردازد که همه رویدادهای نسخه‌های قبلی را به هم مرتبط می‌کند. البته باید به یاد داشته باشید که این تریلر نسخه نهایی بازی را به نمایش در نمی‌آورد.

بازیکن‌ها در بازی Layers of Fear به خانه نسخه اول باز می‌گردند و از فانوس جدیدی استفاده می‌کنند که ظاهرا برخی از رؤیاهای تاریک را می‌سوزاند. بسیاری از صحنه‌ها آشنا به نظر می‌آیند. زیرا حوادث را از منظر Painter (نقاش) نشان می‌دهند. اما ماجراهای Actor (بازیگر) در بازی Layers of Fear 2 نیز نشان داده می‌شود. این بازی شامل هر دو نسخه قبلی و بسته‌های الحاقی آن‌ها به‌همراه چپتر جدیدی با نام The Final Note خواهد بود.

بازی Layers of Fear با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و از فناوری Lumen، ری-تریسینگ، تنظیمات گرافیکی Volumetric Lighting (کیفیت جلوه‌های نورپردازی) و HDR پشتیبانی خواهد کرد. این بازی در ماه ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد-تیر ۱۴۰۲) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی در ماه‌های آتی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

محیط‌های رعب‌انگیز بازی Layers of Fear

محیط‌های رعب‌انگیز بازی Layers of Fear

محیط‌های رعب‌انگیز بازی Layers of Fear


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده