نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

عکس‌برداری‌های جذاب در تریلر زمان عرضه حالت Collage بازی Disco Elysium: The Final Cut

استودیو ZA/UM با پخش یک تریلر جدید از محتوای رایگان Collage Mode بازی Disco Elysium: The Final Cut رونمایی کرد.

استودیو ZA/UM به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای Disco Elysium: The Final Cut روی کامپیوترها عرضه کرده است که محتوای رایگان Collage Mode را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. این حالت جدید درواقع نوعی Photo Mode به حساب می‌آید و بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند انواع شخصیت‌ها را در محل‌های مختلف و با ژست‌های گوناگون قرار دهند تا درنهایت یک کلاژ را بسازند. همچنین می‌توانند این کلاژ را با انواع فیلتر و جلوه‌های بصری، سفارشی‌سازی کنند.

کسپر تامشالو، کارگردان هنری استودیو ZA/UM در این‌باره گفت: «Collage Mode ابزاری فوق‌العاده است که شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های بصری بازی Disco Elysium را در کنترل همه بازیکنان قرار می‌دهد تا هنر خلاقانه‌ی خود را به نمایش گذارند. همچنین این حالت به شما امکان می‌دهد ابزارهای مختلف را به‌دست بگیرید و مدل‌های شخصیت‌های درون بازی را به مانند یک اسباب‌بازی مومی قابل کنترل دست، به دلخواه تغییر دهید. شما واقعا می‌توانید از نزدیک ببینید که چگونه هنرمندان برای خلق آثار هنری متمایز از این بازی گرد هم آمدند تا هنر کاملا جدیدی که ما به‌طور خاص برای این حالت ساخته‌ایم، گسترش یابد».

بازی Disco Elysium The Final Cut

در ادامه کریس پریستمن، توسعه‌دهنده ارشد توضیح داد: «جدیدترین به‌روزرسانی Disco Elysium یک راه کاملا جدید برای کشف دنیای آن را ارائه می‌دهد. زیرا به‌طور همزمان یک خانه عروسکی، یک بوم خالی و یک ماشین داستان‌گویی است. ما این حالت را برای طرفداران بااستعداد خود ساختیم. چرا که سال‌های گذشته را به تحسین همه چیزهایی که آن‌ها خلق می‌کنند، گذرانده‌ایم؛ از نقاشی‌های جذاب گرفته تا داستان‌های کوتاه به یاد ماندنی و بازی‌های شگفت‌انگیز. اکنون امیدواریم که چیزهای بیشتری وجود داشته باشد. ما فقط از آن‌ها می‌خواهیم که با Kim Kitsuragi رفتار خوبی داشته باشند. چرا که فقط او می‌تواند مقداری از این همه عشق را تحمل کند».

بازیکنان در Collage Mode علاوه‌بر امکان قرار دادن شخصیت‌ها در حالت‌های مختلف می‌توانند اندازه آن‌ها را تغییر دهند یا کاراکترها را بچرخانند. همچنین برای تزئین کلاژ، علاوه‌بر انواع فیلتر می‌توان افک‌های محیطی به مانند مه، برف و باران را فعال کرد یا زمان روز را تغییر داد. آیتم‌ها و برچسب‌های مختلفی برای قرار دادن روی شخصیت‌ها در دسترس هستند و حتی می‌توانید متن سفارشی خود را در کلاژ وارد کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

محتوای رایگان Collage Mode بازی Disco Elysium: The Final Cut هم‌اکنون در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار دارد و در روزهای آینده برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده