نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶

اعلام تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس بازی Ghostwire: Tokyo

بتسدا تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس بازی Ghostwire: Tokyo را اعلام کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بازی Ghostwire: Tokyo سال ۲۰۲۲ برای پی سی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد و قرار بود برای مدتی در انحصار این کنسول باشد. حال شرکت بتسدا تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس را اعلام کرده است؛ بر این اساس Ghostwire: Tokyo قرار است ۲۳ فروردین برای این کنسول‌ها منتشر شود و البته از همان روز، ازطریق سرویس گیم‌پس، هم روی پی سی و هم کنسول‌ها قابل دریافت خواهد بود.

همزمان با انتشار نسخه ایکس باکس بازی، آپدیت بزرگ Spider’s Thread هم برای آن منتشر خواهد شد. در این آپدیت بازیکنان وارد نبردی ۳۰ مرحله‌ای با دشمنان می‌شوند و در صورت موفقیت در انجام چالش‌ها، آپگرید‌هایی باز خواهند کرد که منجر به قدرت بیشتر می‌شود. ۳۰ مرحله این بخش از بین ۱۵۰ مرحله به شکل تصادفی انتخاب می‌شوند تا هر بار شاهد تجربه متفاوتی باشیم. در صورت شکست خوردن در مبارزه‌ها هم با حفظ برخی از آپگرید‌ها، باید کار را از ابتدا آغاز کنید.

این بخش تنها محتوای آپدیت جدید بازی نخواهد بود و قرار است برخی میان پرده‌های سینمایی جدید برای توضیح بهتر داستان هم به بازی اضافه شود. تنظیماتی به نام Reduced Horror Effects هم در دسترس قرار می‌گیرد که باعث می‌شود برخی افکت‌های ترسناک بازی، با استیکر‌هایی خاص جایگزین شوند که از ترس کلی بازی کم می‌کند.

آپدیت بازی شامل موارد دیگری هم خواهد بود؛ Akito با این آپدیت قرار است مهارت‌های جدیدی شامل Counter-Attack، Quick Dodging و Charge Rush به‌دست بیاورد. علاوه‌بر این، دو Talisman به نام‌های Tengu Wind و Spiritual Fountain هم به بازی اضافه می‌شود که اولی باعث خلق نوعی گردباد می‌شود و دومی هم Ether را احیا می‌کند. چند دشمن جدید هم با این آپدیت به بازی اضافه خواهد شد.

درنهایت بخش Photo Mode بازی هم با اضافه شدن آیتم‌های جدیدی که می‌توانید در عکس‌ها از آن‌ها استفاده کنید، کامل‌تر خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید کلیاتی از محتوای آپدیت بزرگ بازی را ببینید:

محتوای آپدیت Spider بازی Ghostwire: Tokyo


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده