// یکشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

جدایی نایب رئیس Overwatch 2 از شرکت بلیزارد

نایب رئیس و سرپرست تجاری بازی Overwatch 2 پس از ۶ سال از شرکت بلیزارد جدا شده است.

جون اسپکتور، نایب رئیس و سرپرست تجاری بازی Overwatch 2 پس از ۶ سال تصمیم به ترک شرکت بلیزارد گرفته است. او اعلام نکرده قدم بعدی در حرفه شغلی خود چیست یا چه کسی جانشین او خواهد شد؛ اما جدایی خود را در توییتر اعلام کرد و اسپکتور همچنین گفت این مجموعه در دستان خوبی قرار دارد. اسپکتور نوشت:

«پس از ۶ سال شگفت‌انگیز، تصمیم گرفته‌ام شمشیر خود را غلاف کنم و در پایان ماه مارس بلیزارد را ترک خواهم کرد. کار روی اورواچ نقطه برجسته دوران شغلی من است. تیم ۴ هر روزه استعداد فوق‌العاده و شورواشتیاق را به کار خود می‌آورد. از همه شما در بلیزارد که این بخش زندگی شغلی مرا تا این‌حد بی‌نظیر کردید تشکر می‌کنم و همچنین از جامعه اورواچ هم ممنونم. من همچنان در توییتر در جواب شما میم منتشر می‌کنم و ویدیوهای DPS Moira را به‌اشتراک می‌گذارم».

اسپکتور سپس افزود: «موارد شگفت‌انگیز زیادی به Overwatch خواهند آمد که به‌عنوان یک بازیکن، بسیار منتظر آن‌ها هستم. من با سایر تیم رهبری کار کرده‌ام و می‌دانم این مجموعه با آرون کلر و جرد نیوس و دیگر اعضای تیم، در دستان خوبی قرار دارد».

بازی Overwatch 2 برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده