نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Ad Infinitum

سازندگان بازی Ad Infinitum با عرضه یک تریلر گیم‌پلی از این اثر اعلام کردند که تاریخ انتشار این بازی با تأخیر مواجه شده و به ماه سپتامبر نقل مکان کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی مطلع شدیم که تاریخ عرضه بازی Ad Infinitum با تأخیر مواجه شده است. این اثر اول شخص که توسعه استودیو بازی‌سازی Hekate در دست توسعه است، ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۳ (۳۱ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس کاربران قرار بگیرد. با‌این حال سازندگان این اثر وحشت و بقا با انتشار یک تریلر گیم‌پلی اعلام کردند که عرضه این بازی به ماه سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور یا مهر ۱۴۰۲) موکول شده است.

در انتهای تریلر پخش‌شده سازندگان به این امر اشاره کردند،‌ اما تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است. بازی Ad Infinitum توسط Nacon منتشر خواهد شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو به نمایش درآمده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در این تریلر تقریبا ۴ دقیقه‌ای مشاهده کردید، ما در این ویدیو با حال و هوای کلی این اثر و نوع وحشت موجود در بازی بیشتر آشنا می‌شویم. سازندگان درکنار این امر، تمرکز خود را روی نمایش بخش کاوش این اثر گذاشته‌اند. ساخته استودیو Hekate ابتدا در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. بازی Ad Infinitum قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. بااین‌حال جالب است بدانید در تریلر جدید، اشاره‌ای به نسخه‌های نسل هشتمی آن نشده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده