نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تأخیر بازی RoboCop: Rogue City تا سپتامبر ۲۰۲۳

تریلر گیم‌پلی جدیدی از RoboCop: Rogue City پخش شد که از تأخیر این بازی شوتر اول-شخص تا سپتامبر ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی RoboCop: Rogue City دیگر در ماه ژوئن روانه بازار نخواهد شد و تا ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. شرکت Nacon با پخش یک تریلر گیم‌پلی از تأخیر بازی روبوکاپ خبر داد.

این بازی شوتر اول-شخص امیدوار است تا احساس قرارگیری در نقش روبوکاپ را به‌طور کامل به بازیکن‌ها منتقل کند که برای مبارزه با جرم‌وجنایت و محافظت از افراد بی‌گناه پا به شهر دیترویت می‌گذارد. بازی RoboCop: Rogue City اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ با پخش یک تیزر کوتاه معرفی شد که نگاهی اجمالی به بخش‌های مختلف آن داشت.

بازی RoboCop: Rogue City توسط استودیو Teyon، سازنده بازی Terminator: Resistance توسعه می‌یابد. شرکت Nacon نخستین تریلر گیم‌پلی بازی را در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ با طرفدارها به اشتراک گذاشت. تریلر رونمایی بازی روبوکاپ نیز جزئیات بیشتری از داستان و خصیصه‌های اصلی بازی در اختیار بازیکن‌ها قرار داد.

هنوز زمان دقیق انتشار RoboCop: Rogue City مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این بازی در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها می‌رسد. این بازی در زمان عرضه به پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در زمان نامعلوم دیگری منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده