نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶

تمرکز فصل ۹ بازی Sea of Thieves روی بهبود کیفیت و ویژگی‌های سندباکس

استودیو Rare با پخش یک تریلر تازه به نمایش محتویات و ویژگی‌های فصل ۹ بازی Sea of Thieves پرداخت.

استودیو Rare پنجمین سالگرد انتشار بازی Sea of Thieves را با فصل جدیدی جشن می‌گیرد که عمدتا روی بهبود کیفیت تمرکز دارد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فصل نهم این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۲۵ اسفند (۱۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این فصل شماری از بهبودها و به‌روزرسانی‌ها را به‌همراه خواهد آورد.

با انتشار فصل ۹ بازی Sea of Thieves سطح چالش رویدادهای جهانی (World Events) باتوجه‌به اندازه خدمه دزدان دریایی به‌صورت پویا تغییر می‌کند و سطح ثابتی برای همه خدمه‌ها ندارد. در این فصل مواجهه با رویدادهای تصادفی ازجمله کراکن یا مگالادون نیز بسیار رایج‌تر خواهد شد. این به‌روزرسانی تا حدودی روی احیای گیم‌پلی سندباکس در دریاهای آزاد تمرکز دارد و پاداش‌های جدیدی برای فعالیت‌هایی نظیر Forts of Fortune در نظر گرفته شده است.

برای دوبلون‌ها، ارز رایج درون بازی Sea of Thieves کاربردهای جدیدی مانند استفاده برای خرید سفرهای Pirate Legend تازه در نظر گرفته شده است. بازیکن‌ها از دوبلون‌ها می‌توانند برای خریداری لوازم تزئینی فصل‌های قبلی نیز استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های فصل ۹ می‌توان به Plunder Pass تازه و تغییرات کوچک در رابط کاربری بازی نظیر منوی محوری برای غذاها اشاره کرد. شما می‌توانید تریلر فصل نهم بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sea of Thieves درحال‌حاضر در کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده