نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

یوبیسافت از ویژگی‌های جدید فصل اول سال هشتم Rainbow Six Siege رونمایی کرد

با شروع فصل اول از سال هشتم بازی Rainbow Six Siege، شرکت یوبیسافت ویژگی‌های جدید آن را معرفی کرد.

شرکت یوبیسافت سال هشتم بازی Rainbow Six Siege را با فصل اول آن به نام Operation Commanding Force آغاز می‌کند. در این فصل یک اپراتور برزیلی جدید به نام Brava به بازی اضافه خواهد شد. همچنین سازندگان درکنار انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای ارتقای کیفیت گیم‌پلی، ویژگی جدید MouseTrap را به بازی می‌آورند که هدف آن، جلوگیری از استفاده‌ی صفحه کلید و ماوس توسط بازیکنان کنسول خواهد بود.

طبق جزئیات منتشرشده، Brava یک اپراتور مهاجم است و تجهیزات اصلی او شامل یک پهپاد هوشمند به نام Kludge می‌شود. این پهپاد به Brava اجازه می‌دهد تا کنترل تجهیزات جنگی دشمن را در دست بگیرد یا آن‌ها را نابود کند. لوداوت این اپراتور شامل PARA-308 یا CAMRS به‌عنوان سلاح اولیه و USP40 یا Super Shorty به‌عنوان سلاح ثانویه خواهد بود.

یوبیسافت اعتقاد دارد که سیستم جلوگیری از تقلب با موس و کیبورد MouseTrap، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های جدید فصل Operation Commanding Force به شمار می‌آید. تیم سازنده با اضافه کردن این ویژگی امیدوار است تا بتواند مزایای ناعادلانه‌ای را کاهش دهد که برخی از بازیکنان کنسول ممکن است با استفاده از صفحه کلید و ماوس به‌جای کنترلر به‌دست آورند.

پرتاب نارنجک در بازی Rainbow Six Siege

بازیکنانی که توسط MouseTrap رهگیری شوند، ورودی کنترل‌هایشان با تأخیر زیادی همراه خواهد بود تا در حرکت، هدف‌گیری و تیراندازی با مشکل مواجه شوند. اگر این سیستم تشخیص دهد که همان بازیکن از کنترلر استفاده می‌کند، کاهش سرعت ورودی به مرور حذف خواهد شد و پس از چند رقابت، به‌طور کامل برطرف می‌شود.

از نظر ویژگی‌های گیم‌پلی، فصل جدید بازی Rainbow Six Siege یک سیستم تعویض خشاب جدیدی را به همراه دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌تری هنگام ریلود داشته باشند. درواقع اگر بازیکنان در میانه‌ی انیمیشن تعویض خشاب شروع به حرکت دیگری کنند، تفنگ آن‌ها همچنان خالی خواهد ماند تا در فرصتی دیگر آن را ریلود کنند.

علاوه‌بر این موارد سازندگان برای بازیکنان تازه‌وارد به Rainbow Six Siege، مجموعه‌ای از ویژگی‌های تازه را در دسترس قرار خواهند داد تا بتوانند آسان‌تر مشغول یادگیری مکانیسم‌های بازی شوند. این ویژگی‌ها شامل دو دسته‌ی Beginner Challenges و Operator Specialties می‌شوند و به بازیکنان کمک می‌کنند تا سبک‌های بازی را برای اپراتورهای مختلف بیاموزند. بازیکنان می‌توانند با تمام کردن همه‌ی چالش‌های هر کلاس، یک اپراتور از همان دسته را به‌دست آورند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده