نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۷

تریلر دی‌ال‌سی The Tower of Doooom بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

شرکت یوبیسافت تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Tower of Doooom بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope منتشر کرده است.

به‌تازگی یوبیسافت علاوه‌بر انتشار دموی رایگان بازی نقش‌آفرینی و استراتژی نوبتی Mario + Rabbids Sparks of Hope، اولین بسته الحاقی پولی آن را از امروز در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار داد. این بسته الحاقی که The Tower of Doooom نام دارد، ازطریق سیزن پس بازی ارائه خواهد شد و داستان آن در مورد ماجراجویی جدید ماریو و متحدانش است که در ابتدای آن، در یک برج عجیب با مادام Bwahstrella ملاقات می‌کنند.

مادام Bwahstrella به ماریو مأموریت می‌دهد تا از برج بالا برود، با ارتش Cursa مبارزه کند و Spawny را از درون جنگ پادشاهی نجات دهد. بسته الحاقی The Tower of Doooom حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که در آن بازیکنان با چهار قهرمان تصادفی و اسپارک‌ها، باید در نبردهای رویه‌ای Expeditions شرکت کنند. در این حالت بازیکنان می‌توانند با پیشروی بیشتر به ارتقاهای زیادی دسترسی پیدا کنند تا آمادگی خود را برای نبرد با باس‌فایت‌ها افزایش دهند.

اکسپدیشن‌های جدید نیز به مرور زمان و همزمان با باز شدن سطح‌های دشواری و آیتم‌های تزئینی تازه، در دسترس قرار می‌گیرند. یکی از نکات خوب این حالت جدید، مربوط‌به امکان شروع مجدد نبردها از مرحله‌ی شکست می‌شود؛ بنابراین تمام پیشروی بازیکنان از ابتدا تا زمانی‌که شکست بخورند، از بین نخواهد رفت.

دانلود از آپارات

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope هم‌اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. یوبیسافت علاوه‌بر بسته الحاقی The Tower of Doooom، انتشار دو DLC دیگر را برای سال ۲۰۲۳ در برنامه دارد که ازطریق سیزن پس در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت. یکی از این بسته‌های الحاقی با محوریت شخصیت Rayman خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده