نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۴

پخش تریلر جدید Tekken 8 با محوریت مبارزه‌ی جین کازاما

شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر کرده است که در آن می‌توانیم نگاهی به کمبوهای جین کازاما داشته باشیم.

پس از نمایش گیم‌پلی مبارزه‌ی کارکترهای نینا ویلیامز و کازویا میشیما در بازی Tekken 8، شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی با تمرکز بر جین کازاما منتشر کرده است. این شخصیت که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی داستان سری شناخته می‌شود، در نسخه‌ی هشتم حضور دارد و می‌تواند از نیروی شیطانی خود برای قدرتمندتر کردن ضرباتش بهره ببرد.

جین علاوه‌بر حملات کوبنده و جاخالی دادن، می‌تواند فورا دربرابر ضربه‌ی دشمنان یک ضدحمله را پیاده‌سازی کند. همچنین او می‌تواند برای استفاده از کمبوها به‌صورت زنجیره‌ای و کم کردن فاصله با حریف، از لگدهای هوایی استفاده کند. بااین‌حال جین برخلاف کازویا میشیما، نمی‌تواند از قدرت پرتاب لیزر شیطانی بهره ببرد. علاوه‌بر این، بندای نامکو ویژگی‌های جدید گیم‌پلی به مانند Heat Burst و Heat Engager را در مبارزه‌ی جین به نمایش گذاشته است که بسیار هیجان‌انگیز هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tekken 8 برای انتشار روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. درحالی‌که تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده اما بندای نامکو تایید کرده است که تا قبل از تاریخ (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) ۱ آوریل ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی اخبار جدید بازی Tekken 8 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده