نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱

خروج چند توسعه‌دهنده کلیدی از استودیوی سازنده ‌Beyond Good and Evil 2

طبق گزارش جدید کوتاکو، چند توسعه‌دهنده کلیدی از استودیوی سازنده‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 خارج شده‌اند.

با اینکه بازی Beyond Good and Evil 2 حدود ۶ سال قبل به‌صورت رسمی معرفی شد اما به نظر می‌رسد که در پشت صحنه پیشرفت چندانی نداشته است. درواقع گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این بازی روزبه‌روز از انتظار بازیکنان برای عرضه‌ دورتر می‌شود. علاوه‌بر این، گزارش‌ها ادعا دارند که توسعه‌ی این بازی چند مرتبه ریبوت شد و هنوز به خوبی وارد فاز توسعه کامل نشده است. حال جدیدترین گزارش منتشرشده بیان می‌کند که چرخه‌ی توسعه‌ی پایان‌ناپذیر و عذاب‌آور این بازی قرار نیست پایان یابد.

این گزارش جدید توسط کوتاکو منتشر شد و نشان می‌دهد که استودیو Ubisoft Montpellier، توسعه‌دهنده‌ی Beyond Good and Evil 2، با موانع بیشتری رو‌به‌رو شده است. طبق این گزارش، استودیو در بحبوحه‌ی نگرانی‌های فزاینده نسبت به افزایش فرسودگی شغلی، استرس و بیماری کارکنان که منجر به بیماری و رنجش بی‌سابقه‌ی آن‌ها شد و برخی را مجبور به خروج کرد، توسط سازمان ناظر بر امور شغلی مورد بازرسی قرار گرفته است.

یکی از سخنگویان یوبیسافت در این‌باره گفت: «سلامت و تندرستی تیم‌های توسعه، یک اولویت دائمی برای ما است. باتوجه‌به طولانی شدن چرخه توسعه بازی Beyond Good & Evil 2، تیم توسعه Montpellier برای اقدامات پیشگیرانه و ارزیابی مواردی که ممکن است به پشتیبانی اضافی نیاز باشد، ازطریق یک سازمان شخص ثالث، ارزیابی‌های رفاهی را انجام می‌دهد».

دنیای بازی Beyond Good & Evil 2

در میان این بررسی‌ها، به نظر می‌رسد که استودیو یک تغییر اساسی دیگر را نیز پشت سر گذاشته است که باعث شد چندین عضو کلیدی در پست‌های مدیریت جایگزین شوند. طبق گزارش‌ها گیلوم کارمونا، مدیرعامل این استودیو تصمیم به خروج گرفته است. در ادامه جین-مارک جفروی، کارگردان خلاق ارشد بازی Beyond Good and Evil 2 و بنجامین دوماز، کارگردان بازی با دو توسعه‌دهنده‌ی دیگر جایگزین شده‌اند. این گزارش ادعا می‌کند که گیوم برونیه، تهیه کننده اجرایی نیز احتمال دارد درنهایت جایگزین شود.

یوبیسافت بارها و بارها به طرفداران اطمینان داده که توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 در حال پیشرفت است. بااین‌حال این شرکت از ارائه جزئیات دقیق در مورد نوع پیشرفت خود یا اینکه آیا به تولید کامل نزدیک‌تر است، خودداری می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده