نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳

همکاری پارادوکس اینتراکتیو با ایکس باکس برای برگزاری رویداد

شرکت Paradox Interactive با همکاری ایکس باکس رویداد جدیدی تحت عنوان Announcement Show را برای رونمایی از بازی‌های آتی برگزار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Paradox Interactive از میزبانی رویداد جدیدی با نام Announcement Show در هفته‌ی آینده خبر داده است. این رویداد رأس ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۱۵ اسفند به‌وقت ایران برگزار می‌شود و در آن از ۳ بازی و ۴ بسته گسترش‌دهنده تازه رونمایی خواهد شد. شرکت پارادوکس اینتراکتیو این رویداد را با همکاری ایکس باکس برگزار می‌کند که در کانال‌های توییچ و یوتیوب Paradox قابل مشاهده خواهد بود.

در رویداد Announcement Show شاهد معرفی بازی‌های آتی استودیو Colossal Order (سازنده بازی Cities: Skylines) و استودیوهای فرست-پارتی Harebrained Schemes (سازنده بازی‌های Battletech) و Paradox Tectonic (یک استودیو جدید با ریاست راد هامبل) خواهیم بود. در این رویداد از به‌روزرسانی‌های آثار قبلی شرکت پارادوکس نظیر بازی Crusader Kings III و بازی Europa Universalis IV نیز رونمایی می‌شود.

فردریک وستر، مدیرعامل شرکت Paradox گفت: «نمی‌خواهم بگویم که بازی‌های زیادی برای معرفی در این رویداد داریم، اما به‌سادگی نمی‌توانم بگویم که کدام یک از آن‌ها هیجان‌انگیزتر است. گفت‌وگو با بازیکن‌ها درباره بازی‌ها، به اشتراک گذاشتن جزئیات هیجان‌انگیز از آثار آتی و ارائه اطلاعاتی از میزان تجربه شدن بازی‌ها، همگی از مواردی هستند که در شرکت پارادوکس عمیقا از آن‌ها لذت می‌بریم. نمی‌خواهم بیش از این اطلاعیه‌های آتی را مخفی نگه دارم».

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده