نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی از نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds برای کنسول های نسل ۹ و کامپیوتر

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با پخش تریلر جدیدی از نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Obsidian Entertainment و شرکت Private Division نهایتا نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds را برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی کردند. این نسخه درکنار بازی پایه و بسته‌های الحاقی Murder on Eridanos و Peril on Gorgon شامل جلوه‌های بصری و عملکرد بهبودیافته، محیط‌های با وضوح بالاتر و موارد دیگر است.

بازی The Outer Worlds اثری در سبک اول-شخص شوتر نقش‌آفرینی است که در آن بازیکن‌ها پس از برخاستن از خوابی طولانی راه خود را در هالسیون و سایر سیارات همسایه باز می‌کنند. شما می‌توانید به‌وسیله اتخاد تصمیم‌های مختلف همراهانی را انتخاب کنید و مسیر روایت داستان را تغییر دهید. نسخه Spacer’s Choice سقف سطح کاراکترها را افزایش می‌دهد و از این طریق راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر بازی The Outer Worlds و بسته‌های الحاقی Murder on Eridanos و Peril on Gorgon را داشته باشید، می‌توانید در همان پلتفرم با قیمت کمتری به ارتقا بازی به نسخه Spacer’s Choice بپردازید. نسخه نسل ۹ بازی اوتر ورلدز در تاریخ ۱۶ اسفند (۷ مارس) در دسترس کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده