نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

احتمال در دست ساخت بودن ۳ بازی جدید دیگر از Assassin’s Creed

براساس گزارش Insider Gaming، یوبیسافت علاوه‌بر پروژه‌های جدیدی که برای مجموعه Assassin’s Creed معرفی کرده، سه بازی دیگر را در این مجموعه در دست ساخت دارد.

Insider Gaming گزارش داده که یوبیسافت قصد دارد تمام توان خود را در مجموعه بازی‌های اساسینز کرید به کار بگیرد و علاوه‌بر بازی‌هایی تاکنون به‌صورت رسمی معرفی کرده، سه بازی Assassin’s Creed دیگر را نیز وارد فاز توسعه کند. البته در این گزارش گفته شده که این بازی‌ها که با اسم رمز Nebula و Raid و Echoes شناخته می‌شوند، هنوز در مرحله کانسپت و مراحل اولیه توسعه قرار دارند. در ادامه گفته شده که این سه بازی توسط سه استودیوی متفاوت ساخته خواهند شد و سبک بازی آن‌ها با نسخه‌های قبلی تفاوتی زیادی خواهد داشت.

علاوه‌براین، ظاهراً مشخص شده که بازی موسوم به Nebula توسط استودیوی Ubisoft Sofia ساخته می‌شود که ساخت بازی‌های Assassin’s Creed 3: Liberation و Assassin’s Creed Rogue را در کارنامه دارد. گفته می‌شود این بازی در سه دنیای متفاوت هند، امپراتوری آزتک و منطقه مدیترانه‌ جریان دارد. درحالی که بازی Raid به ظاهر یک بازی کوآپ و رایگان است که شامل حالت‌های PvE خواهد بود.

شخصیت های سری Assassin’s Creed

درنهایت پروژه موسوم به Echoes را داریم که ظاهراً یک بازی چندنفره است و از تکنولوژی Ubisoft Scalar بهره خواهد برد. این بازی نیز توسط تیم Ubisoft Annecy توسعه داده خواهد شد و استودیو مسیو به توسعه این بازی کمک خواهد کرد.

علاوه‌براین گفته شده که احتمالاً سری Assassin’s Creed به سیستم عرضه سالانه خود بازخواهد گشت و این ترتیب از بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت شروع می‌شود. پس از آن Assassin’s Creed Nexus را در اواخر سال ۲۰۲۳ خواهیم داشت و Assassin’s Creed Codename Red و Assassin’s Creed Invictus نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد؛ البته احتمال دارد تاریخ عرضه این بازی‌ها درنهایت تغییر کند.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده