نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

عبور تعداد بازیکنان مجموعه بازی های The Crew از مرز ۴۰ میلیون

استفان بلی با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که مجموعه بازی‌های ریسینگ جهان-باز The Crew در مجموع بیش از ۴۰ میلیون بازیکن را جذب کرده است.

ژانر ریسینگ برای سال‌ها تحت سلطه مجموعه بازی‌هایی نظیر Forza و Gran Turismo بوده است، اما آثار قابل‌توجه دیگری نیز وجود دارند که جایگزین خوبی برای آن‌ها به‌حساب می‌آیند. شاید بازی‌های The Crew شرکت یوبیسافت از نظر کیفیت به پای چنین رقبای قدرتمندی نرسد، اما موفقیت این مجموعه از برخی جهات باتوجه‌به آمارهای تازه انکارناپذیر است.

استفان بلی، کارگردان هنری مجموعه بازی‌های کرو اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که مجموع بازیکن‌های دو بازی The Crew و The Crew 2 در همه‌ی پلتفرم‌ها از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است. ذکر این مورد خالی از لطف نیست که بازی کرو در سال ۲۰۱۴ و بازی کرو ۲ در سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

نظر به اینکه این دو بازی ازطریق سرویس‌های اشتراکی هم در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفته‌اند، این تعداد بازیکن به‌هیچ‌عنوان نشان‌دهنده‌ی مجموع فروش بازی‌های The Crew نخواهد بود. بی‌تردید شمار بازیکن‌های مجموعه با انتشار بازی The Crew Motorfest تا پایان سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر افزایش خواهد یافت. نسخه بعدی بازی‌های کرو در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد و دارای ۱۰۰ها وسیله نقلیه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده