نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

نمایش محتویات فصل سوم بازی Halo Infinite در تریلر زمان عرضه

استودیو ۳۴۳ اینداستریز تریلر جدیدی را برای نمایش محتواهای فصل ۳ بازی Halo Infinite تحت عنوان Echoes Within پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ۳۴۳ اینداستریز تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر که به‌مناسبت آغاز فصل سوم بازی هیلو اینفینیت پخش شده است، به نمایش محتویات جدیدی می‌پردازد که بازیکن‌ها می‌توانند از فصل ۳ تحت عنوان Echoes Within انتظار داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

این تریلر از فصل سوم به‌عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بخش مولتی‌پلیر بازی Halo Infinite یاد می‌کند که تاکنون منتشر شده است. فصل ۳ شامل یک نقشه Big Team Battle تازه با نام Oasis، ابزار جدیدی تحت عنوان Shroud Screen و سلاح M392 Bandit می‌شود. البته استودیو 343Industries دیگر حالت‌های بازی هیلو اینفینیت را به حال خود رها نمی‌کند. به‌عنوان مثال در فصل سوم حالت Arena میزبان نقشه Cliffhanger و نقشه Chasm خواهد شد.

فصل سوم بازی Halo Infinite محتواهای خلق‌شده توسط جامعه طرفدارها نظیر نقشه Art’s Room از ArtNoob و نقشه Starboard از Pwn Jones را مورد توجه قرار می‌دهد. تجربه این نقشه‌ها در پلی‌لیست Community Collection امکان دریافت XP را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. یک حالت تازه با نام Escalation Slayer نیز به هیلو اینفینیت راه می‌یابد که همان‌طور که از نامش پیدا است، تجربه انفرادی حالت Slayer را امکان‌پذیر می‌کند.

فصل ۳ بازی Halo Infinite تحت عنوان Echoes Within در تاریخ ۱۶ اسفند (۷ مارس) آغاز می‌شود. این فصل در قالب یک به‌روزرسانی رایگان برای بخش چندنفره در دسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. یک بتل پس شامل ۱۰۰ سطح نیز در این فصل منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده