نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

راه یافتن بازی Tchia به پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم از روز اول عرضه

استودیو Awaceb در جریان رویداد State Of Play اخیر با پخش یک تریلر گیم‌پلی از تاریخ انتشار بازی Tchia رونمایی کرد.

در گذشته استودیو Awaceb از عرضه بازی Tchia در بهار ۲۰۲۳ خبر داده بود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام کرده است. بازیکن‌ها نباید زمان زیادی را برای تجربه این بازی اکشن ماجراجویی منتظر بمانند و این اثر در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) روانه بازار می‌شود.

بازی Tchia از همان روز نخست انتشار به فهرست آثار پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم اضافه می‌شود و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازند. در جریان رویداد State Of Play اخیر شرکت سونی تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی پخش شد و از تاریخ انتشار آن پرده برداشت. این تریلر گیم‌پلی بخش‌های مختلفی از این بازی اکشن ماجراجویی را به نمایش در می‌آورد و نگاهی اجمالی به داستان دارد.

درکنار تریلر گیم‌پلی Tchia که جزئیات بیشتری از داستان را در اختیار طرفدارها قرار داد، فیل کریفو، کارگردان بازی با انتشار یک پست تازه در بلاگ پلی استیشن به تشریح داستان پرداخت. این بازی در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده