// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶

بتلفیلد ۲۰۴۲ و ماینکرفت دانجنز وارد پلی استیشن پلاس می‌شوند

در جریان رویداد State of Play مشخص شد که Minecraft Dungeons و Battlefield 2042 از جمله بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس خواهند بود.

با نزدیک شدن به انتهای هر ماه، شاهد رونمایی از بازی‌های رایگان ماه آینده برای کاربران پلی استیشن اسنشال هستیم و فوریه هم از این قاعده مستثنا نیست. در بامداد پنجم اسفند ماه و طی رویداد State of Play، بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس اسنشال مشخص شدند. در صورتی که طی زمان مشخص‌شده بتوانید این ‌سه بازی را به اکانت خود اصافه کنید، دیگر هر زمان که مشترک پلی استیشن پلاس باشید، به آن‌ها دسترسی دارید.

کاربرهای سرویس PS Plus سونی در ماه مارس می‌توانند بازی‌های Battlefield 2042 و Minecraft Dungeons را به همراه Code Vein به‌صورت رایگان تجربه کنند. بازی‌های ذکرشده از ۱۶ اسفند ماه در دسترس قرار می‌گیرند. دراین‌میان اشاره کنم که سایر مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس (کاربران پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم) هم به بازی‌های نام‌برده دسترسی خواهند داشت.

در انتها بازی‌های جدید برای مشترکین پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم در ماه مارس هم مشخص شدند که از میان آن‌ها می‌توان ‌به Uncharted: Legacy of Thieves Collection از استودیو ناتی‌داگ، گوست‌وایر توکیو از استودیو تانگو گیم‌ورکس و Rainbow Six Extraction از یوبیسافت اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی در ارتباط با بازی‌هایی که طی هفته‌های آتی به پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند، چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده