نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

رونمایی از نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate 3

بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار Baldur’s Gate 3 استودیو Larian در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5 نیز قرار می‌گیرد.

طرفدارها باید انتظار عرضه بازی‌های بزرگی را در سال ۲۰۲۳ داشته باشند که یکی از آن‌ها بازی Baldur’s Gate 3 است. این بازی نقش‌آفرینی استودیو Larian از زمان معرفی توجه افراد زیادی را جلب کرد. بالدرز گیت ۳ در ابتدا تنها برای انتشار روی کامپیوتر برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون سازندگان تأیید کردند که برنامه تغییر کرده است.

استودیو لاریان در جریان رویداد State of Play تأیید کرد که بازی Baldur’s Gate 3 در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5 نیز قرار می‌گیرد. این موضوع باتوجه‌به موفقیت آثار قبلی استودیو در کنسول‌ها چندان تعجب‌آور نیست؛ آثاری که در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها عملکرد خوبی داشتند. استودیو Larian تریلر گیم‌پلی جدیدی را از نسخه PS5 بالدرز گیت ۳ پخش کرد که مکان‌ها و شخصیت‌های مختلف بازی را درکنار مبارزات به نمایش در می‌آورد.

در گذشته استودیو لاریان تأیید کرد که بازی Baldur’s Gate 3 در ماه اوت ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. این توسعه‌دهنده اکنون اعلام کرده است که بازیکن‌ها چه زمانی باید منتظر عرضه بازی باشند. بازی بالدرز گیت ۳ در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ (۳۱ اوت ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتقرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده