نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴

فاش شدن تصاویر کتاب هنری بازی Zelda: Tears of the Kingdom

تصاویر فاش شده از کتاب هنری Zelda: Tears of the Kingdom، شخصیت‌ها و جهان بازی را به‌نمایش می‌گذارند.

کمتر از دو مانده به انتشار بازی Zelda: Tears of the Kingdom شرکت نینتندو، حالا افراد ناشناسی تمامی صفحات کتاب هنری این بازی را روی اینترنت منتشر کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این تصاویر چگونه در حدود دو ماه مانده به انتشار بازی به‌صورت عمومی پخش شده‌اند، اما برخی کاربران معتقدند افرادی که در محل چاپ و تولید این کتاب‌ها حضور داشته‌اند، تصمیم گرفته‌اند این تصاویر را با هواداران به‌اشتراک بگذارند.

این تصاویر که شامل تصویر آیتم‌ها و سلا‌ح‌ها، کانسپت‌ آرت‌ها، پرچم‌ها، نشان‌ها، طراحی های مربوط‌به لینک، زلدا و دیگر شخصیت‌ها، دشمنان و تمامی دنیای بازی می‌شوند، بخش زیادی از اسرار جهان جادویی هایرول را لو می‌دهند؛ بنابراین اگر تصمیم دارید که بدون اطلاع از این تصاویر و جزئیات فاش شده به سراغ آن‌ها بروید، بهتر است برای مدتی مراقب مواجهه با این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و اجتماع‌های هواداری آنلاین باشید.

البته اگر درهرصورت مایل به بررسی این تصاویر فاش شده هستید، می‌توانید با جستجوی کوتاهی در ساب‌ردیت Zelda: Tears of the Kingdom در انجمن اینترنتی ردیت و توییتر آن‌ها را پیدا کنید. همچنین در ادامه نیز می‌توانید تعدادی از این تصاویر را مشاهده کنید، البته توجه داشته باشید که امکان دارد این تصویرها شامل اسپویل‌های داستانی برای شما باشند.

براساس شایعات قبلی، انتظار می‌رود نینتندو در هفته‌های آینده با پخش یک برنامه‌ی نینتندو دایرکت جدید نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را با هواداران که بی‌صبرانه در انتظار تماشای آن هستند، به اشتراک بگذارد. رونمایی از نسخه‌ی محدود و منحصربه‌فرد کنسول نینتندو سوییچ OLED با طرح این بازی که اخیرا شاهد فاش شدن تصاویر کاملی از آن بودیم نیز، یکی دیگر از مواردی است که حضور آن در برنامه‌ی نینتندو دایرکت اختصاصی برای جدیدترین بازی از مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا، چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

ظاهرا مثل نسخه‌های ویژه‌ی دو بازی پوکی‌مان اسکارلت/وایولت و اسپلاتون 3، این نسخه‌ی محدود بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شامل نسخه فیزیکی یا دیجیتالی این بازی نیز نخواهد بود، بنابراین احتمالا اندکی پیش از عرضه‌ی رسمی این بازی در اردیبهشت آینده، این نسخه‌ی ویژه از کنسول نینتندو سوییچ اولد در دسترس هواداران قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان یا گیم‌پلی این بازی منتشر نشده است، اما طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که این بازی دنباله مستقیمی برای بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. ایجی آنوما، تهیه‌کننده بازی می‌گوید Tears of the Kingdom بازیکنان را به یک ماجراجویی فراتر از آسمان‌های سرزمین هایرول خواهد برد. آنوما همچنین تایید کرده است که داستان این بازی لحن و فضای این بازی نسبت به دیگر بازی‌های این مجموعه اندکی جدی‌‌تر خواهد بود و آثار تحسین‌شده‌ای مانند Red Dead Redemption 2 نیز از منابع الهام‌بخش اعضای تیم توسعه‌ی بازی برای خلق دنیای این بازی بوده‌اند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده