// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴

تصویر لو رفته اخیر از Starfield تقلبی است

تصویری که گفته می‌شد از بازی Starfield لورفته است تقلبی بوده و توسط هوش مصنوعی تولید شده بود.

باتوجه‌به اینکه مایکروسافت و بتسدا اطلاعات بسیار کمی از بازی Starfield منتشر می‌کنند، طبیعی است که طرفداران حتی به کوچک‌ترین موارد افشا شده از بازی هم توجه کنند. اما واضح است که همواره این موارد لورفته واقعی نیستند و دربرخی مواقع، مثل همین دفعه اخیر غلط از آب دربیایند.

به‌تازگی تصویری در شبکه ردیت لورفته بود که فرد افشاگر مدعی شده بود از تریلر سینمایی بازی برداشته شده است. اما همان‌طور که بسیاری به‌سرعت متوجه شدند، این تصویر درست و متعلق به بازی استارفیلد نیست. کاربر RuleOf72I در ردیت نوشته این تصویر توسط هوش مصنوعی و ازطریق Midjourney تولید شده بود. فرد افشاگر در تصویر اصلی که به استارفیلد بی‌ربط بود تغییراتی کوچک مثل تار کردن آن اعمال کرده تا به‌نظر برسد این تصویر از روی صفحه نمایشی درحال پخش تریلر گرفته شده بود.

تصویر لورفته تقلبی از Starfield

تصویر تقلبی که ادعا شده بود متعلق به استارفیلد است

تصویر واقعی که تصویر تقلبی استارفیلد از روی آن ساخته شد

تصویر واقعی که به استارفیلد ربطی ندارد

مطمئنا اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهند شد، اما زمان انتشار آن مشخص نیست. پیش‌تر مایکروسافت اعلام کرده که یک شوکیس اختصاصی از Starfield برنامه‌ریزی شده است، اما زمان پخش آن هنوز اعلام نشده است. این بازی قرار است در نیمه اول سال میلادی جاری عرضه شود، هرچند اخبار متناقضی درباره آن وجود دارد. یک گزارش مدعی شده بازی اواخر تابستان منتشر خواهد شد، اما گزارش دیگری می‌گوید تاریخ عرضه بازی در ماه ژوئن است.

خوشبختانه بتسدا بیان کرده تاریخ انتشار بازی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد و باید منتظر اعلام رسمی بمانیم. بازی Starfield برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده