نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷

تلاش برای کشف رازهای عمارتی اسرارآمیز در تریلر داستانی بازی The Last Case of Benedict Fox

استودیو Plot Twist و شرکت Rogue Games تریلر داستانی جدیدی از بازی مترویدوینیا The Last Case of Benedict Fox پخش کردند.

بازی The Last Case of Benedict Fox از زمان معرفی در سال گذشته به یکی از آثار مورد انتظار طرفدارهای سبک مترویدوینیا تبدیل شده است که با هر نمایش تازه امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Plot Twist و شرکت Rogue Games در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 تریلر تحسین‌برانگیز دیگری از بازی را پخش کردند؛ تا در آستانه انتشار، هیجان بازیکن‌ها برای تجربه‌ی آن را افزایش دهند.

تریلر داستانی The Last Case of Benedict Fox محیط‌های متنوع بازی را به نمایش می‌گذارد و نگاهی به دنیای عجیب‌وغریبی دارد که بازیکن‌ها در این اثر مترویدوینیا لاوکرفتی با آن سروکار دارند. این تریلر بخش‌هایی از نبرد با دشمنان مختلف را نیز نشان می‌دهد. تمرکز اصلی این تریلر روی داستان بازی است که در آن کارآگاه بندیکت فاکس ضمن تلاش برای کشف رازهای یک عمارت اسرارآمیز به تعمق در دنیای روبه‌زوال و شیطانی خاطرات می‌پردازد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Last Case of Benedict Fox در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۷ آوریل ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. کاربران سرویس گیم پس می‌توانند از همان روز عرضه و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به‌سراغ تجربه این بازی Metroidvania بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده