نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴

تغییر نام و اعلام ماه انتشار بازی Layers of Fears

شرکت بلوبر تیم اعلام کرد بازی در حال توسعه‌ی Layers of Fears به Layers of Fear تغییر نام می‌دهد و در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

بلوبر تیم سرانجام اطلاعات جدیدی از بازی ترسناک در حال توسعه‌ی Layers of Fears را منتشر کرد. این سازنده با انتشار یک تریلر اعلام کرد که نام این بازی به نام Layers of Fear تغییر کرده و قرار است در ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد یا تیر ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. در نکته‌ای جالب می‌توان یادآوری کرد که عنوان Layers of Fear، نام اولین نسخه‌ی این مجموعه بوده است.

داستان بازی Layers of Fear مربوط‌به کشف اتفاقی مرموز در یک فانوس دریایی متروکه و وحشتناک می‌شود و احتمالا ارتباط بین وقایع داستان‌های این مجموعه را نشان دهد. به‌گفته‌ی سازندگان، بازی Layers of Fear درواقع یک نسخه‌ی پیشرفته و تلفیقی از بازی Layers of Fear (۲۰۱۶)، بازی Layers of Fear 2 و بسته الحاقی Inheritance خواهد بود.

بلوبر تیم در این بازی از انواع مکانیسم‌ها و وحشت‌های جدید برای ارائه‌ی تجربه‌ای ترسناک استفاده کرده و یک مرحله جدید به نام The Final Note را در آن قرار داده است. این مرحله داستان جدیدی را از دیدگاه همسر نقاش در بازی اول روایت می‌کند و اطلاعات بازیکنان درباره‌ی این شخصیت‌ها را گسترش خواهد داد.

دانلود از آپارات

بلوبر تیم در گذشته توضیح داده است که بازی Layers of Fear بر پایه‌ی نسخه‌های قبلی این سری توسعه خواهد یافت و به‌عنوان یک بازنگری دوباره و هیجان‌انگیز بر ساختار روایت تمام نسخه‌های این سری و ارتباط داستان آن‌ها با یکدیگر عمل می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده