نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

تمرکز تریلر گیم پلی بازی The Expanse: A Telltale Series روی کاوش در مکان‌های گوناگون

استودیو تل‌تیل تریلر گیم‌پلی جدیدی از نسخه پری-آلفای بازی ماجراجویی روایت-محور The Expanse: A Telltale Series پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو تل‌تیل تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی ماجراجویی روایت-محور The Expanse: A Telltale Series را در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر نگاهی عالی به بخش‌های گوناگون بازی ازجمله گیم‌پلی معرف آثار استودیو Telltale دارد.

همان‌طور که در تریلر گیم‌پلی بازی The Expanse: A Telltale Series مشاهده می‌شود، بازیکن‌ها می‌توانند به کاوش در مکان‌های متعددی از منطقه The Belt ازجمله سفینه‌های منهدم و مکان‌های خون‌آلود مورد حمله غارتگرها بپردازند. این تریلر به‌سراغ نمایش ویدیوهایی از نسخه پری-آلفای بازی در دست تولید تل‌تیل می‌رود.

بازی The Expanse: A Telltale Series کنترل کاراکتر کامینا درامر با نقش‌آفرینی کارا گی را به بازیکن‌ها محول می‌کند که به کاوش در محیط پرجزئیات The Belt از سریال و کتاب‌های کالت کلاسیک The Expanse (گستره) می‌پردازد. این بازی در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و ظاهرا استودیو دک ناین، سازنده بازی Life is Strange: True Colors نیز در توسعه آن مشارکت دارد. این بازی استودیو تل‌تیل در تابستان ۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده